Gå til innhold

gnilb

Medlem
  • Innholdsteller

    1361
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    4

Alt skrevet av gnilb

  1. Wow Hva brukte du for å få de så rene?
  2. Gir bort noe av det jeg har nå i julegave og resten får brodern i bilen Har bestillt denne i første omgang: Power Output 1700W x 1 @ 4 Ohms 2500W x 1 @ 2 Ohms 3200W x 1 @ 1 Ohm General Features Die-Cast Aluminum Chassis Jet Black Texture Coat Finish Gloss Black Plexiglas Top Front Edge Pre-Amp and Connections Top Mounted Protection Indicator Chassis Integrated Mounting Feet All MOSFET Transistor Amplifier Regulated PWM Power Supply Three-Way Protection Circuitry (short, thermal and overload) Hi/Low/Subsonic Crossovers Pre-Amp Outputs 200mV-6V Low Level Inputs Direct Input 4 ga. Power and 8 ga. Speaker Terminals General Specifications 1 Ohm Stable Class D Variable 12dB 40-200Hz LPF Variable 12dB 20-50Hz Subsonic Filter Variable 0-18dB 45Hz Bass Boost Frequency Response: 15-150Hz Signal-to-Noise Ratio: 100dB Total Harmonic Distortion: .5% 180o Phase Switch Dash Mount Remote Gain Control Bridged Synchronization Strap amps together for double power!
  3. Har i det siste blitt bitt av stereo basillen og da må jeg jo begynne å bygge tross militær lønna
  4. Har vi solgt den?
  5. Selger ikke du dine da? Fått fiksa fullyset?
  6. Fy faen Tusen takk! gleder meg til fredag
  7. Når får du på den nye potta da?
  8. Tatt motorvask, skifta til vinterdekk og montert rullgardin i dag
  9. Hva heter felgene? Får ikke opp bildene pga serveren
  10. Ligger her enda
  11. Den trenger absolutt det! og nye parklyspærer Åja. Så at det stod en gjeng med folk der
  12. Bump
  13. Bump
  14. Ja, det er lakkert i garasjen
  15. gnilb

    Lakk til bil

    Torshov selger bokser men vet ikke om det er aktuelt for deg eller ikke. Der tar du med fargekoden og får den fargen du trenger
  16. Du har to av drømme felgene mine Har troa på dette her Følger med!
  17. http://www.elkjop.no/product/lyd-bilde/ ... deh-6300sd Denne har jeg http://www.elkjop.no/search?webform-id= ... ID=Pioneer Noen flere her
  18. Ja, hver vår bil til Oslo og hjem Kjørte kolonne Nei, dem gjør ikke det men de likte vel ikke at jeg utga meg for å være svensk
  19. Stikker i forsvaret i morgen. Kommer nok ikke så mye til bilen fremover da jeg skal prøve å spare litt til neste sesong. Mulig det blir noen forstillingsdeler men utover det så blir det sikkert bare skift av dekk, bensin og olje og filter
  20. Forsterkern er god nok den. Det kabelsettet har alt av kabler du trenger. Det du må huske på er å skille signal og strøm. Signalkabler på ene siden av bilen og strøm på andre siden. Kondensatoren var jo veldig billig! Har du råd så kan du jo kjøpe den til seinere kanskje? Jeg er enig med Roger rabbit. Velg en annen spiller. Pioneer og alpine er bra spillere som er lette å bruke med mye innstillinger. Jeg har pioneer og den er veldig bra. Kan koble mange forsterkere på den og den kostet bare 1200
  21. Får tak i begge deler der ja Hva slags anlegg har du montert i bilen? Orginale høytalere ellers?
  22. Jay-O: Jeg skjønner ikke skiltet
×
×
  • Opprett ny...