Litt vanskelig er det enda siden jeg bare har brukt lånte biler når jeg har spøla
Jeg har ikke fått prøvd min på glatta enda siden brodern, Markus E30, lot den kose med et tre Men bilen blir ferdig før jul og da blir det nok noen runder
Når er breivika grand prix? Og hva er det?