Gå til innhold

gnilb

Medlem
  • Innholdsteller

    1361
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    4

Alt skrevet av gnilb

  1. Litt vanskelig er det enda siden jeg bare har brukt lånte biler når jeg har spøla Jeg har ikke fått prøvd min på glatta enda siden brodern, Markus E30, lot den kose med et tre Men bilen blir ferdig før jul og da blir det nok noen runder Når er breivika grand prix? Og hva er det?
  2. Så bra!
  3. 520 men et veldig bra eksemplar! og billig http://bil.autodb.no/autodb/frame_searc ... 1729899188 Det er ikke lett å finne bil som er bra som matcher dine krav
  4. Ja Jeg vil ikke ha leppa og usa blink Men resten var rett i mine øyne Da blir den PERFEKT
  5. Den så veldig bra ut! Nesten sånn jeg vil ha min Takk for inspirasjonen
  6. Oi oi oi Høres lovende ut! Pøs på med bilder
  7. Jeg klarer ikke å holde den så lenge (enda)
  8. Har du sleika på linsa eller?
  9. Kompisen din var flink til å legge han brei
  10. Det blir nok bra med to spreke bmw'r Jeg hadde nok byttet jeg og. Men solgt 3'ern når den var fiksa
  11. Ser den Vil du kunne få mer for E36'n enn E34'n?
  12. Hvor langt har den gått? Det høres ut som en grei bytte handel men det løser jo ikke problemet med to biler
  13. Hvordan går det med snø og den høyden der?
  14. Gratulerer med gode nyheter
  15. Den er grei Takk for at du så etter
  16. Nydelig bil GeRO
  17. E34 Rat blir fett Aldri sett det før jeg heller.
  18. Skal du ikke legge ut bilde av bilen min som du kræsja også?
  19. http://www.nrk.no/nett-tv/indeks/63386/ Her er et autofil program der den BMW'n er med Se parkeringstesten og dragracet, som er til venstre, også
  20. Koed.no du mener? Jeg kommer inn hvertfall
  21. Gratulerer Den ble skikkelig bra!
  22. Bra Den med krom og blinklys assa
  23. Frontfanger. Hvordan er den?
  24. Skal se hva jeg finner
  25. Faen det tenkte jeg ikke på Du får gjøre det. Jeg kan nok ikke hjelpe deg mer enn internettet kan:roll:
×
×
  • Opprett ny...