Gå til innhold

gnilb

Medlem
  • Innholdsteller

    1361
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    4

Alt skrevet av gnilb

  1. Sjekka nav? Har valgt akershus her https://www.nav.no/sbl/stillingssok/resultat.do
  2. Har sett noen bli solgt til 8000 uten dekk så hvis du har nye dekk så er ikke det umulig
  3. gnilb

    senke e34

    Legg ut bilder av det du velger og resultatet da
  4. Alt fra 4500 til 9000. Kommer ann på standen, med eller uten dekk, bredden foran og bak som f,eks 8,5 og 10 som er det de fleste vil ha. Om de er runde og ikke så veldig mye kantkjørt Mye som spiller inn akkurat som alle andre felger men vil tippe i den prisklassen der
  5. Bomkjøp blir det nok ikke da det er det grommeste på markedet Jeg har vedig lyst på det til min men litt stiv pris Hvor har du evt tenkt å kjøpe ifra?
  6. Samme skjedde med meg for litt over en måned siden. Da var det rattlåsen som var gåen men jeg byttet tenninga med det samme Da var 2500 i deler og 10 arbeidstimer Kom på 5026,- hos mekonomen.
  7. gnilb

    senke e34

    Polardego selger senkesett (kun fjærer) til 1590 på partsandretards.no http://www.partsandretards.no/senkesett ... k-high-tec
  8. Fett Da må jeg kjøpe meg tåkelys å prøve Takk!
  9. Har det på min og men har ikke tåkelys
  10. Dogleg blir fett Skal motoren være ferdig til helga eller skal den være ferdig i bil til da?
  11. Jeg sendte han PM i september og han har ikke lest dem.. Tviler på at han svarer..
  12. Den er grei
  13. Hva er ET på dem? Eller passer de E34?
  14. Takrailsa Hvis det er de det er snakk om da
  15. Kan du si ja Men du gav meg nye kanaler, handbrekkwire, rustfri dør og hjullagere så jeg er fornøyd
  16. Kan være aktuelt hvis æi ser bilde
  17. Jeg har noen ringer til speedometert liggende her. Noen som har tips til hvordan jeg burde feste dem?
  18. Takk Ganske lik ja
  19. Takk Helt enig! Sånn jeg vil ha den Har helt glemt Sorte DE og shadowline da det koster litt
  20. Ja, brodern er flink til å kræsje Men vi dro ut på den andre kontraen og hadde kommet ganske langt rundt svingen. Vi hadde nok ikke 100 i det vi forlot asflaten Tusen takk! Jeg er veldig fornøyd med de felgene selv. Jeg kjøpte dem forresten av Dutten
  21. Var ute en tur i går kveld og tok noen bilder Vet at det ikke er så bra lysforhold men må få vasket bilen før jeg visern fram i dagslys
  22. Nei, alle hadde en utfordring Men det viser jo at de legger merke til det
  23. Har nå støvsugd og ryddet hele bilen Digg å ha ren bil innvendig! Ei jente som sa at hun aldri hadde sett en så ren bil før, så holde bila deres rene gutter
  24. Er det M Contour felger jeg ser?
×
×
  • Opprett ny...