Gå til innhold

hanssae

Medlem
  • Innholdsteller

    671
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    27

Alt skrevet av hanssae

  1. Ja Knapphus er obligatorisk på tur , har delvis tilhold i Førresfjorden 😎 så denne gangen var det for å kjøre litt lenger en Aksdal 😁
  2. Etter 32 år som Shell ansatt er det ikke bare 98 som gjør at jeg stopper her 🙂
  3. Kaldstart etter vask i dag , synes det er lett å bli glad i den lyden 🥰 128141145_20230729_1115052.mp4
  4. Får prøve å gjøre noe kjekt på garasjen når jeg ikke kan gjøre noe i . . . mens jeg irriterer meg over forsinkelser 🤯 12 dager til byggestart 🙂
  5. Airbnb på Værlandet skuffet ikke 🤩
  6. Ord for dagen fra Værlandet i Askvoll 👍🙂
  7. Roadtrip på Vestlandet 🙂 Første dag gikk fra Aksdal til Ulvik, tak og viskere på 😅 men er optimist og lar B6'en bli hjemme 👍
  8. I dag ble det en tur med offshore cabben 😄 Kjekt det også 😎
  9. Hjemme hos reportasje i Spilehjulet , medlemsbladet til Gammelbilens Venner ☺️
  10. Eg trur dei ser på han så parkerte som ein tulling å jekk ut og tok bilde av elendigheten etterpå 🤣🤣
  11. Har enda ikke lært meg at der er nesten ingenting bak meg når jeg parkerer 🙄😁
  12. Oppdatert fronten på D3'en med noen bokstaver fra KOED i dag 😁
  13. Ja det minnet om noe tivoligreier 😂 Skal bli bra med tak , ikke alltid været er som i dag 😎
  14. Nei det blir nok ikke mer en 3 små 😊 det blir fokus på veggplass og det som er inne 🤩 Utsikten har jeg allikevel. Fikk nye slanger i dag, startet med den letteste 😁☺️
  15. Fått på plass saksene i dag, slangene var litt for korte i ene enden så jeg får ikke testet den, men det nærmer seg 🙂 Venter på snekkeren 🙄
  16. Hyggelig treffe deg @Orjan 😃 Å for en nydelig bil du har 🤩 Om jeg noen gang kommer meg på beina igjen etter garasjebyggingen , så er denne helt klart en fristelse 😄
  17. Var ikke klar over det 🙄 I morgen er vi hos Olav på Kvipt, Tror ikke det er slik der 😁
  18. Det ordna seg på Nesbru 👍 Ligger på Plaza i natt, og der måtte jeg levere nøkkelen å gå 🙄 Får se om den ragger rundt i Oslo i kveld 😳
  19. Jeg kom til Drammen med støvete bil i kveld 😒 Trenger tips til vaskeplass i morgen mellom her og Dikemark 🙂
  20. Pitstop i Søgne på vei til ALPINA treff 😎
×
×
  • Opprett ny...