Hei folkens!
Da har jeg gått til innkjøp av atter en E34. Klarte jaggu ikke holde meg borte
Litt usikker på hva planene mine er for denne, men tidsfordriv enn så lenge ihvertfall
Foreløpig kan jeg røpe dette;
* Bilen har poly foringer i forstilling
* Godkjent senket i vognkort
* Eff.anlegg
* Sort skinn, med armlender foran
* Breifront (selvfølgelig)
* Dobbel luke
* Slissa og borra skiver rundt hele
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Har jo en del deler liggende etter den forrige, så blir nok å dytte det over på denne
Greit at de får leve videre syns jeg
* Full M-tech kommer nok på snart
* Sorte DE
* 18" Racing Dynamics
* M-tech ratt
+++++
Ønsker :
* Oransje blink foran
* Manuell girkasse
* Større motor
* Ny eksos
* Nye baklamper
og mye mye mer
Holder på med starter bytte først og fremst da jeg rett og slett ikke vet om tilstand på den.
Hentet bilen på henger, og den stod i sju stein så tok godt over 1 time å få løfta, hoppa og
dratt den opp på tilhengern Detta forholdet her skulle ikke begynne enkelt! xD
Bilen er forøvrig eu godkjent, så spørs om ikke det blir skilter veldig snart om den er i
tålig grei stand. den virker som ett mye bedre utgangspunk enn den forrige ihvertfall!
Så litt bilder, mer kommer underveis så er bare å følge med
Stay Tuned -.-`