Gå til innhold

E39_Cato

Medlem
  • Innholdsteller

    741
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av E39_Cato

  1. du har litt jobb der! morro å se at det går forover, stå på
  2. akkurat vært igjennom den runden med rust jeg og! og det er ikke morro! men det som er morro er å sitte igjen når alt er ferdig og vite at man har en rustfri e34:) gratulerer så mye med en fin e34 med masse potensiale! følger med her
  3. Lar du den ligge litt så har du kjøper har fått klarsignal av frua bare få bort en bil
  4. Ja er helt enig, ryker granada el carina så hamrer jeg på døra de
  5. følger
  6. ja de ligger høyt =) men blir halvert omtrent ved chip/software jeg ville ha 6r jeg da derfor det ble 2.5 men misunner deg forbruket, forløpig
  7. vinter steming må til skjer ikke voldsomt mye om dagen, da jeg går å venter på lønning så jeg får levert den til noen som kan få litt mer power ut av den og for å få ned forbruket! ligger på 1,2 på mila nå og syns det er temmelig drøyt! etter "chip" vil den ligge på rundt 0.7. det er fort litt mer akseptabelt ellers så er det ikke stort å henge seg opp i. bilen funker utrolig bra og vi er meget fornøyd med den, med unntak av forbruk god plass, stille og rolig inni og kjørecomfort av en helt annen verden en 97 carinan som vi bytta den ut med. er det noen som har peiling på hvordan man lagrer nye radio kanaler? har prøvd utrolig mange ganger nå, men jeg får det ikke til (idrive)
  8. du som endte med verksted der ja kjekt med løftebukk da!
  9. skiltholdere fra forhandler har etter min erfaring vært gratis. med unntak av Møller de skulle f*** meg ha betalt xD
  10. se der ja =) ser meget bra ut! gleder meg til å få byttet bilde kan bli ;D
  11. takk takk ! kjempe fornøyd selv! Tusen takk for pærer til ae, det kommer til å gi bilen ett skikkelig fjesløft du er en perfekt nabo! ^^
  12. Hey hey! =) I går kveld leverte jeg bilen for å få tonet ned rutene, og idag våknet jeg til disse bildene : håper at jeg snart kan dra og hente bilen Utrolig deilig å få gjort dette profft! Kommer til å bli en helt annen stemning inne i bilen syns også det løfter utseendet på bilen
  13. må jo stå på litt en tidligere kollega
  14. Levert til toning av ruter i dag. Får den igjen imorgen
  15. Ahh, tusen hjertelig takk!
  16. sånn tror jeg jaggu jeg må få meg også! hvor har du handlet? =)
  17. Hehe det er så typisk det at når man lener seg tilbake, sitter og synger i harmoni med 6rn som brummer og virkelig tar livet med ro. DA skjer det noe Men det er jo easy fix for en kar som deg! bakdelen er nok temperatur og ligge ute forhold, men det kunne da vært værre! Ang nyere bmw bruksbil er det bare å slå seg løs! Vi angrer ikke ett sekund!
  18. selvfølgelig har jeg lyst på det men da skal det være så billig at jeg omtrent får betalt for å ta det imot må fokusere på en bil av gangen, så e34 må ferdig før jeg begynner på noe sånt på denne
  19. Mange takk folkens
  20. Da kom dagen hvor det endelig ble en meget allright stv på meg og samboer! Bilen er en 04 525dat. Med forholdsvis mye utstyr. i skrivende stund er den gått 259"km, noe vi syns er helt perfekt. Vi slipper og bekymre oss for tap av verdi pga økende km.stand. Så vi kan med god samvittighet kjøre den når som helst Har da noen planer, bla : Led skiltlys Led AE toning av ruter polering xenon i grøft aux til spiller Får nok helt sikkert flere planer etterhvert, men dette er ihvertfall noe jeg har fått ønske om etter 2 dager som eier Det kommer mer info og bilder sånn helt plutselig, var bare nødt til å få en tråd opp å gå Her er ett bilde tatt fra første bensin stasjon på veien hjem etter vi hentet det nye gliset vårt Utstyrsliste: (takk til danielstance!) Code Serienausstattung Standard Equipment S216A Servolenkung-Servotronic HYDRO STEERING-SERVOTRONIC S2RAA BMW LM Rad Trapezstyling 134 BMW alloy wheel, trapezoid style 134 S548A Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer S785A Blinkleuchten weiss White direction indicator lights S851A Sprachversion deutsch Language version German Code Sonderausstattung Optional Equipment S1CAA Selektion COP relevanter Fahrzeuge Selection of COP relevant vehicles S205A Automatikgetriebe Automatic transmission S248A Lenkradheizung Steering wheel heater S302A Alarmanlage Alarm system S320A Entfall Modellschriftzug Deleted, model lettering S386A Dachreling Roof railing S423A Fussmatten Velours Floor mats, velours S428A Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit S441A Raucherpaket Smoker package S442A Getränkehalter Cup holder S464A Skisack Ski bag S494A Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passenger S502A Scheinwerferreinigungsanlage Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC) S522A Xenon-Licht Xenon Light S534A Klimaautomatik Automatic air conditioning S540A Geschwindigkeitsregelung Cruise control S698A Area-Code 2 für DVD Area-Code 2 for DVD S818A Batteriehauptschalter Battery master switch S842A Kaltland-Ausführung Cold-climate version S850A Zusätzl. Tankfüllung Export Additional Export tank filling S863A Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe S888A Bordliteratur dänisch On-board vehicle literature Danish S896A Tagfahrlichtschaltung Daytime driving light switch S8SAA Freischaltung Navigation länderspez. Navigation access request,country-spec. S8SPA Steuerung COP Control unit COP S925A Versandschutzpaket Transport protection package
  21. Det vet jeg ikke enda alt til sin tid trives veldig godt med at den står i oppvarmet verksted Høres bra ut!
  22. Nei det var fetteren min sin tahoe. Kjører e klasse stv se på granada imorra xD du må gjerne svinge innom en dag alltid kaffe eller noe annet å slukke tørsten med
  23. Se der ja! der var tråden på beistet. den har gått meg hus forbi Utrolig flott bil du har Kristian! Blinker på deg stadig vekk når jeg møter deg i gata her, men ikke alltid du kjenner meg igjen xD Følger med! =)
  24. lest igjennom tråden din nå og må si jeg er skikkelig imponert! knallbra jobba! følger med her fremover
  25. tøff bil! morro å se at du begynner ung med gammel bmw, det liker vi! e28 er utrolig pene biler, og det ser ut som din tar skritt i riktig retning følger med!
×
×
  • Opprett ny...