Gå til innhold

E39_Cato

Medlem
  • Innholdsteller

    741
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av E39_Cato

  1. Flott bil! og som mange andre, en smule misunnelig på interiør! følger med
  2. E32 er den fineste 7eren syns jeg! utrolig mye du har gjort med den! følger med
  3. nice Glenn! =) følger med !
  4. http://www.autodb.no/bil/search/?xBrand_Multiple=1100044&xModel_Multiple=1235026&County2_Split=%3A10009%3A10010%3A10002%3A10006%3A10020%3A10004%3A10012%3A10015%3A10018%3A10005%3A10003%3A10011%3A10014%3A10008%3A10019%3A10017%3A10016%3A10007%3A10001#AdItemId1725070 Selge alt? bra utgangspunkt uansett det der:)
  5. kult prosjekt! følger med =)
  6. stadig vekk vært innom å snik fulgt med, og syns det var på tide å legge igjen ett spor nå. Utrolig fin e39 du har ordnet deg morro å se folk gjøre mye med bilene sine stå på!
  7. gratulerer med flott bil morro å se at det var noen på forum som endte opp med bilen følger med !
  8. åpen for bud? tilstand på understell generelt sett?
  9. "ser det er en stund siden det har skjedd noe" så det
  10. bladd igjennom tråden din her nå og ser at du har virkelig lagt en del jobb i denne! lever den enda? ser det er en stund siden det har skjedd noe åssen syns du det var å trekke om taktrekk etc? har du no lur fremgangsmåte? tenkte å trekke om i min også og greit å rådføre seg med folk som har gjort det før Fronten vokste på meg, resten litt så som så men absolutt mye bra håndtverk her!
  11. gleder meg til jeg finner til min også! få bort de comfor stolene
  12. Fy! Lykketil i jakten på "ny" bil
  13. Bilen din blir bare bedre og bedre morro å følge med!
  14. passat og patrol solgt:)
  15. dritkult! =) følger med
  16. wow! det der kommer til å utgjøre en enorm forskjell i bilen din! grattis grattis! =)
  17. morro! å gratulerer med nye stoler =) du må poste bilder ^^
  18. 14.000 for patrol v rask handel og 16.000 for passat
  19. knallbra skrevet fredrik! =) når det er sagt syns jeg bilen i seg selv så utrolig fin ut, helt til man så hekken på den. jeg syns ikke de lyktene var no spesielt fine, og fikk nesten sånn e36 compact følelse på det, riktig nok modernisert men morro at de lager "lekebiler" for de som er glade i å kjøre bil
  20. 120 sånn ca i disse mnd. vil bli dyrere til sommern
  21. Heisann! tenkte jeg kunne annonsere ett lite garasje salg her så jeg kanskje kan få unna noen kjøretøy det er ett godt å blandet sortiment det er snakk om, så følg med Legger bilder under hver bil Bil nr 1 er en VolksWagen Passat 1.9tdi, 1999 Modell. med kun 317000 kjørte kilometer! så vidt rukket å bli lunket med andre ord! brukes daglig og er en kurrant bil til alle dagens gjøremål. kjører godt og billig med god plass til alle mann.- selges billig grunnet noe småplukk som enkelt kan fikses uten å være super hendig. Men grunnet mangel på tid og sted og stå får jeg ikke ordnet dette selv! For den nette sum av kr 16.000,- kan du ta med deg familien og bikkja på en koselig tur! Denne er eu godkjent til August 2015. Bil nr 2 er en litt sliten Nissan patrol fra 1990. dette er skuta som drar deg til helvette og tilbake med trekk på alle 4. manuell girkasse og høy og lav serie bidrar til at ingenting kan stoppe deg. 326.000 km som merkes godt, men alikevell noen runder igjen her også! 2.8 turbo diesel med ett hav av moment! merker ikke om du trekker huset ditt etter deg engang. 5 seter og kraftig varme apperat. klin til for bare 17.000,- kan denne bli din! - Skal inn på eu nå. bil nr 3. Ett kjøretøy fra vår kjære nabo, Sverige! Dette er en 2003 Saab 93 Vector! 1.8 liters turbo motor, automat girkasse. og ett bredt spekter med forskjellig knapper, utstyr og finesser. beskjedne 189.000 km hvor servicehefte går opp til 168.000. dette er en bil som passer folk i alle aldre! ryggesensor gjør også at du slipper å sitte med svettedråper hver gang du skal foreta en parkering i bakover giret. 49.000,- er prisen satt på denne, å det er og anse som ett kupp! Eu ok til September 2015. Bil nr 4. Dette er hovedsaklig en bil som ikke skal selges før våren, men som kan selges nå om prisen er riktig. Dette er en 1972 Ford Galaxie 500 2dørs hardtop. stor v8 og automat finner man også her! Bilen har sofa foran og bak, å er en fullblods cruiser. nydelig lyd og fantastisk kjørekomfort! Med sine 6 meter så har man også god plass i alle av bilens rom bilen ble eugodkjent rett før den ble parkert for vintern. Lagring er betalt frem til 1.mai så skulle det være ønske å ha bilen der lagret frem til da, er absolutt det en mulighet. om den skulle bli solgt Spesiell farge som får frem linjene meget godt! tut å kjør!
  22. dritkult prosjekt! følger med
  23. trenger også verksted, til riktig pris
  24. må bare ta med ett par rumpe bilder av gamle bilen : e" bi og så rumpa på "nye" bilen :
×
×
  • Opprett ny...