Gå til innhold

E39_Cato

Medlem
  • Innholdsteller

    741
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av E39_Cato

  1. kunne du sendt meg mål av lyktene? skal evt ha de på noe annet enn bmw og gjerne pris trenger å vite hvor mange tommer de er på. da de som står på min er 5,3/4"
  2. heisann! lurer på hvor mange tommer e34 front lyktene er noen som vet?
  3. har ikke girkasse desverre.. sorry sent svar! motoren står der enda=)
  4. Heisann! er på jakt etter en gammel bmw HELST e30! MÅ være 2dørs. fler dører er uaktuelt. må også ha 6 syl og min 2.5 liter. 24v er bare ett pluss. hvis e34 så er det kun ombygd m5 som gjelder. e36 er jeg åpen for forslag så lenge det er coupe med sekser Bilen min er en 2001 modell w203. den er regga oktober 2000, men disse bilene går som 01- modeller. den er i daglig bruk. har automat, soltak og ellers godt med utstyr. syns bilen blir litt "gubbete" for min del da jeg er 23 år å syns lave tysker stuka bmwer er litt mer min greie. bilen selges ikke under 80.000,- eu godkjent, avgift betalt selvfølgelig. 172.000 km. bilen brukes daglig. har gode hakkapelita 5 på stålfelg med flotte kapsler. 2 bra og 2 dårlig sommerdekk på 16" alu. bilen er fri for heftelser. HELST E30 I INNBYTTE!!
  5. kawagrønn kant og svart senter med blanke skruer.
  6. hadde lett handla om jeg hadde fått solgt c klassen min..er på jakt etter M5.. du har den enda?
  7. Rådebank, mangler dynamo. Ellers temmelig komplett. Står på pall.
  8. Det har jeg. Det er blått da, om det har noe og si?
  9. Har ikke hjerne til 86 535 vel?
  10. Har en 86 518 som er bygget om til 535. Selges i deler. Topp er nyoverhalt og er fra e34. Motor går meget bra! Har og komplett bil som selges i deler. Motor med led.nett 6500,- Spør om du skulle trenge noe. Evt send en sms, 465 465 88
  11. Det vet jeg ikke desverre ^^ ikke umulig , men jeg vet ikke
  12. Ikke før man har bytta hjerne
  13. Standard e28 tror jeg. Litt oppå platene i motorrom bak tårn og foran torpedovegg. Bittelitt i tårn bak, litt i en kanal og litt i bunn av dører å buer. Relativt greit prosjekt for en som gidder:) jeg for min del har ikke motivasjon i det hele tatt lenger
  14. Heisann! selger nå min bmw 520 som er totalt bygd om til 535 pga kjøp av nyere bil. er med tungt hjerte jeg selger denne med enormt tap da jeg rett og slett er lei av å koste på den! den starter ikke nå, pga ikke gnist, og bensin pumpe går ikke. regner 99% sikkert med at dette er hjernen, da jeg har hatt dårlig jording på sikrings boksen. ( har lagt opp ny jording, og ny + ledning så dette er ordnet! ) har også kjøpt en hjerne av en her på forumet, overført penger osv. men ikke fått no hjerne av han. kult med sånne svindlere! så nå har jeg rett og slett fått nok! håper at det er noen andre som ser potensiale i denne og har lyst til å få den helt 100%! kjente feil er at gir overføringen er håpløs! har kjøpt en 260 kasse som følger med! girkasse uler bittelitt , derfor jeg kjøpte en "ny". "støttelager" på mellomaksel mangler, så mellomaksel vandrer når man tar igang på 1.gir. går fint an å kjøre med, men anbefaller på det sterkeste å få tak i nytt lager!. ellers er det litt plukk her og der som det er på en gammel bil. har akkurat betalt årsavgiften, og bilen er eu godkjent i 2 mnd til. bilen er ikke godkjent ombygd, MEN alt på bilen er 535, så ser ikke at det skal være noe problem evt. i følge forrige eier er det nye foringer i bakstilling, men dette er ikke noe jeg tør gå god for. har hatt bilen siden 26.februar, og har vel fått kjørt den 10 dager til sammen selv. ( kjøpte bilen med 2.8 som hadde rådebank fant jeg ut!) ellers har bilen m stoler foran, m ratt og m kule, m fangere, bilen er relativt lav. bra piggfrie vinterdekk ( continental fra 2010 ) takluke, el vindu x2. km stand på bilen er ifølge speedo 172.000. motor har gått ca 30.000 mindre en det som står der! er kun interessert i salg da jeg skal melde meg inn i norges største trossamfunn og kjøpe meg Vag! "Norges største trossamfunn: de som har kjøpt VAG og tror de har fått en bra bil!" PS: selges på 15" BBS!
  15. trenger fortsatt..
  16. vil for nå ikke anbefalle "bmwskrulling". har betalt for en hjerne og frakt, men ikke sett noe til varen. denne skulle sendes med ekspress på torsdag 24.mai. og burde da ha vært hos meg fredag. har i skrivende stund fortsatt ikke fått pakken. har bedt om sporingsnr, men det sier han at han ikke finner. er ikke snakk om allverdens med kr (750,-) men syns det er fryktelig kjedelig da jeg egentlig i utgangspunktet ikke hadde råd til dette. skulle jeg motta pakken innen kort tid vil jeg selvfølgelig forandre på dette innlegget. men vil ikke anbefalle andre og betale på forskudd!
  17. heisann.. noen i vestfold området som har en sånn en?
  18. golf 3 leppe går rett på
  19. heisann! var på langtur med bmwn i går og det fungerte greit nok.. ett par ganger jeg måtte opp med panseret å dandere litt på ett par ledninger til sikringsboksen. ( + og - ) kjørte hjem og bilen virket ok.. skulle på jobb i dag og da ville den ikke starte! tenkte at det var pluss ledningen som var morken så jeg byttet ut denne. har også lagt opp til ny minus som går rett på batteriet nå, så kontakten er helt optimal. MEN! bilen starter ikke.. bensin pumpe går ikke, og jeg tror ikke den har gnist. ( har prøvd å tvangskjøre bensin pumpe, men starter fortsatt ikke!) hva kan være galt? jeg tror det kanskje kan være hjernen som har sloknet grunnet ujevn jording på sikringsboksen??? noen som har noen forslag? alt av sikringer og relè-er virker bra! på forhånd takk!
  20. Selges 1500,-.. Rådebank dessverre. Har og led.nett og hjerne som følger med!
  21. pris på sideskjørte og skjermbreddere? har fangere selv
  22. desverre litt over mitt budsjett har fått tilbud om kasse, men mangler fortsatt svinghjul.. noe du har liggende?
  23. ønsker å kjøpe girkasse og svinghjul til min e28. må ha de to følerne som da skal kobles på "støttestaget" mellom topp og innsug! Ø.K ASAP!!!
  24. Du får ihvertfall brukt bmwn din:)
×
×
  • Opprett ny...