-
Innholdsteller
741 -
Ble med
-
Besøkte siden sist
-
Dager vunnet
1
Innholdstype
Profiler
Artikler
Forum
Galleri
Blogger
Kalender
Alt skrevet av E39_Cato
-
Tusen takk! På vei for å hente den nå Sikrer på å stoppe innom biltema på vei hjem og handle litt 3"rør og få kjøpt meg ett ta technix sett på finn 😂😂😂😂 Neida Ingvaldsen, jeg bare tulla 😁
-
Stemmer det 😊
-
Takk for tillitten liksom
-
Ser det er ett par dager siden det skjedde noe her. men noe updates?
-
passasjer i 270 i e92 M3 er foreløpig det forteste jeg har opplevd langs vei. fra 220 til 270 føles det som om farten øker med x2. har rett og slett ingen behov for å kjøre i 300 selv
-
Hallo Både du og jeg har jo hatt ett par biler og har nok vært innom de fleste typer folkeslag og personligheter man kan treffe på i en bilhandel. Selv har jeg som en egen regel nå at er det noe som skurrer med kjøper, så er jeg ikke snauere enn og si at jeg ikke er interessert i å selge til vedkommende og henviser deretter videre til finn.no som er fullt av biler i alle prisklasser. Når du nå alikevell er så uheldig å ha truffet på et av Norges største kjøtthuer, så er det bare å stå i det. Han har INGEN sak. Bilen som er gammel og har "høy" km.stand kan ikke forventes å være feilfri. Tok selv kontakt med forbrukerrådet for ikke så lenge siden etter kjøp av en 98 nissan 200sx s14a til 200 lapper. Der var det kontrakt på rustfri bil. Manglet halve kanalen på venstre side og tok da direkte kontakt med selger som mente at det var mitt problem. Forbrukerrådet neste, og de sa at slikt måtte man forvente på en gammel bil. Selv om jeg sa at det ikke var snakk om en bil til 20.000,- her så var det helt og holdent mitt ansvar. Summa sumarium, de har ingen sak. Og selvsagt står advokaten på dem sin side - han/hun får jo betalt uansett og kan bare smile for hver gang de tar kontakt med seg. Er som nevnt flere ganger her, kjøp den tilbake eller gi faen i hele opplegget. De kommer ingen vei Lykke til! 😃
-
Hehe jeg må nok ha bort en bil, og prisen må nok en del ned fortsatt for min del men har den i bakhode 😃
- 190 svar
-
- 2005 damn hot chicken
- digg
-
(og 3 andre)
Merket med:
-
er vel sånn kanskje. er jo bare og velge og vrake i de om dagen. flust med biler til salgs, og kjøpers marked driver å kikker litt smått etter e61 igjen til meg selv
- 190 svar
-
- 2005 damn hot chicken
- digg
-
(og 3 andre)
Merket med:
-
vært innom annonsen din noen ganger nå er det noe respons på den?
- 190 svar
-
- 2005 damn hot chicken
- digg
-
(og 3 andre)
Merket med:
-
96 Bmw 520ia godkjent ombygd 01 M5
emne svarte i E39_Cato sin E39_Cato i Bilder og filmer / Show-off
Går delvis i tønsberg nå, men tror ikke den har gjort det før -
96 Bmw 520ia godkjent ombygd 01 M5
emne svarte i E39_Cato sin E39_Cato i Bilder og filmer / Show-off
Idag var oppdraget vannpumpe og termostat bytte. En jobb som skulle vise seg og inneholde en god del demontering og skruing. Har hatt en kvittrelyd jeg ikke likte, så kjente jeg det var noe slark i reimhjul til vannpumpe. Tok sjansen på at det nå var denne som var problemet, siden det ikke ble helt stille etter strammehjul bytte. Delene ble handlet inn på den lokale bmw butikken, Bilia avd Jarlsberg og jobben utført av meg Div demontert, vann tappet og klart til videre demontering. Det meste i fremkant er nå demontert. Selv nedre reimhjul og "balansehjulet" måtte av for å komme til alle boltene på vannpumpa. Ny vannpumpe montert, samt reimer og reimhjul igjen. Kommer seg! Endelig komplett igjen. Har igjen og fylle kjølevæske og lufte systemet. Alt i alt en helt grei jobb om man har skrudd litt bil før. Ikke noe spesielle utfordinger, men mye demontering! satser på at motor nå oppnår driftstemp (lå litt kjølig før) og at den slutter å kvittre så fælt! Beklager at det ikke ble noe DIY på dette, men er det noen som lurer på fremgangsmåte så still gjerne spørsmål så skal jeg svare etter beste evne -
96 Bmw 520ia godkjent ombygd 01 M5
emne svarte i E39_Cato sin E39_Cato i Bilder og filmer / Show-off
Sliter jo med kvittring fra motor, så idag byttet jeg løpehjul til multireim. Denne var defekt i lageret sitt plutselig. Lyden ble noe bedre, men etter bytte er det fortsatt kvitring der. Sjekker reimhjul til vannpumpe og der er det litt bevegelse inn og ut. Ny vannpumpe bestilt på Bmw Tønsberg, og vil bli byttet fortløpende. Gøy med påkost på ting som ikke syns Men en god følelse og vite at deler av orginal kvalitet blir brukt da om ikke annet Accumulator til Vanos har jeg også fått tak i tror jeg, så da håper jeg den forferdelige klakkingen i vanosene gir seg ved oppstart. -
Så ut som en nydelig bil på alle områder, men svampen fortjente påpek ^^
-
https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=143815375 herlig når folk har en skitten svamp som skal illustrere godt vedlikehold
-
Fredrik 90 sin G30 540d xDrive M-Sport. Solgt!
emne svarte i E39_Cato sin Fredrik 90 i Bilder og filmer / Show-off
Gratulerer med en fantastisk flott 5serie som garantert kommer til å gi deg mye glede i årene som kommer Gøy å se at folk fortsatt tør å gå for en stor diesel istedenfor alle disse "kjipe" 520d som rusler rundt. Eller enda værre, alt det elektriske Kos deg masse med bilen! 😃 -
96 Bmw 520ia godkjent ombygd 01 M5
emne svarte i E39_Cato sin E39_Cato i Bilder og filmer / Show-off
Så det greieste er kanskje å ta til takke med å måtte "blinke selv" så får jeg heller kanskje koda inn follow me home Vurderer us blink og, så da kan det kodes samtidig evt -
Utrolig fin den m5en din, og rennesport hjula er helt magiske!
-
96 Bmw 520ia godkjent ombygd 01 M5
emne svarte i E39_Cato sin E39_Cato i Bilder og filmer / Show-off
Takker -
96 Bmw 520ia godkjent ombygd 01 M5
emne svarte i E39_Cato sin E39_Cato i Bilder og filmer / Show-off
Men vil gjerne ha det når jeg trykker på nøkkelen xD -
utrolig flotte biler du sitter med og imponerende arbeid 😃
-
96 Bmw 520ia godkjent ombygd 01 M5
emne svarte i E39_Cato sin E39_Cato i Bilder og filmer / Show-off
Etter litt bruk av M5 er det et par ting jeg savner. 3x blink når man bare dytter på blink hendelen Følg meg hjem lys. Er dette noe det går an å kode inn? -
96 Bmw 520ia godkjent ombygd 01 M5
emne svarte i E39_Cato sin E39_Cato i Bilder og filmer / Show-off
-
96 Bmw 520ia godkjent ombygd 01 M5
emne svarte i E39_Cato sin E39_Cato i Bilder og filmer / Show-off
Dagen idag har stort sett gått til dieselen, men fikk vært å kjøpt nye dekk til M5. Har absolutt på tide da det gikk på stria i alle hjørner. Kjører budget siden de helt ærlig mest sannsynlig kommer til å ligge igjen her og der. Dieselen har fått seg nytt interiør idag og jeg holder nå på med rens av teppe etc før det nye interiøret settes inn. Blir ikke arbeidsledig med 2 stk e39 😊
