Gå til innhold

E39_Cato

Medlem
  • Innholdsteller

    741
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av E39_Cato

  1. ikke dumt ,det gleder jeg meg til å se! sjekk ut nye prosjektet mitt om du har lyst også =) kommer stor update imorra om været holder
  2. fiiine fremskritt =) liker kofferten!
  3. Det er jeg ikke sikker på egentlig. mulig 4 seter ?
  4. Hehe har ekstra sett. Men kjekt å ha liggende har skinn liggende ekstra og xD Takk takk freak:) lyst på v8 i denne egentlig, men vi får se. Kan godt hende den selges også.
  5. Jeg er helt klart enig med deg. men vi får se hva som skjer får jeg ett godt bud så er jo alt til salgs, for har lyst på e28 igjen også evt e30. men imens er det bare å kline til med e34n
  6. Denne har jo aldri vært på rustsveising så at på ene siden har det skjedd no på lilla etter sveis også, så måtte evt utbedret det på nytt. Slett arbeid av sveiser, desverre Har lyst på noe litt mer morro enn 2.5 egentlig v8 hadde vært gøy
  7. Panikk montert tårnstag også før jobb ;D jammen vært effektiv idag Hei Daniel! =) Lilla blir nok hentet ja har advokat på saken og vi får se hva slutt resultatet blir :/ 520 er ikke helt rosin i pølsa, men faktisk bedre i karosseri enn hva lilla er
  8. Starter byttet, vakumslange byttet. Nå går den strøkent Fikk også satt på no finere hjul Prøve å få tatt en skikkelig vask imorra. bilen ser ikke ut i noen retninger. nå er det litt lading før jeg går på jobb
  9. Ny starter er nå montert, og den funker da er det bare å finne neste feil og begynne der vakuum slanger fra innsugsbelg og under insug må også byttes før den er kjørbar
  10. Hei folkens! Da har jeg gått til innkjøp av atter en E34. Klarte jaggu ikke holde meg borte Litt usikker på hva planene mine er for denne, men tidsfordriv enn så lenge ihvertfall Foreløpig kan jeg røpe dette; * Bilen har poly foringer i forstilling * Godkjent senket i vognkort * Eff.anlegg * Sort skinn, med armlender foran * Breifront (selvfølgelig) * Dobbel luke * Slissa og borra skiver rundt hele ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Har jo en del deler liggende etter den forrige, så blir nok å dytte det over på denne Greit at de får leve videre syns jeg * Full M-tech kommer nok på snart * Sorte DE * 18" Racing Dynamics * M-tech ratt +++++ Ønsker : * Oransje blink foran * Manuell girkasse * Større motor * Ny eksos * Nye baklamper og mye mye mer Holder på med starter bytte først og fremst da jeg rett og slett ikke vet om tilstand på den. Hentet bilen på henger, og den stod i sju stein så tok godt over 1 time å få løfta, hoppa og dratt den opp på tilhengern Detta forholdet her skulle ikke begynne enkelt! xD Bilen er forøvrig eu godkjent, så spørs om ikke det blir skilter veldig snart om den er i tålig grei stand. den virker som ett mye bedre utgangspunk enn den forrige ihvertfall! Så litt bilder, mer kommer underveis så er bare å følge med Stay Tuned -.-`
  11. Mja, hjul men glemmer å oppdatere denne gitt xD får ta en shine og få ut No bilder
  12. bytte i bilstereo?
  13. imponerende arbeid, digger motorvalg! Gleder meg til update hver gang jeg er innom bimmers morro!
  14. nei har rett og slett ikke peiling no enkel måte å finne ut av det ? =)
  15. på tide med en liten update her også! For en liten stund tilbake var vi på Vestfold Chip Tuning og fikk dytta noe mer power inn i stasjonsvogna vår. Kan ikke si jeg ble helt imponert over opplegget der, men men. 210hk og 470nm ble de nye talla. hadde trodd dette skulle røske litt bedre, men misstenker tett katt. så får vel prøve å bytte den etterhvert også. brukes daglig og starter med en gang, som vi forventet blir å ta en skikkelig shine på den denne uka, stakkarn har ikke blitt vasket skikkelig utvendig og innvendig på gud veit hvor lenge ellers ligger forbruket fortsatt på litern
  16. nydelig bil med koselig motor! litt misunnelig på alt det volumet rundt omkring lyden i m30 er bare helt fantastisk følger med!
  17. du er farlig effektiv! morro å følge med
  18. all klaring er god klaring! fy f*** og bilen din gjør så jeg savner e32!
  19. rått! følger
  20. Heisann! ønsker og kjøpe en bmw tråbil evt elektrisk barnebil. fint om den er i vestfold området. må være hel og fin
  21. det er mange noober som legger om dekk.. og det er ytterst få som får til å legge på lavprofil. få sjekka dekket ditt for evt skader for å utelukke rifter, og det kan også være lurt med en liten runde bead sealer just in case.
  22. kondolerer så mye sveigis, utrolig triste nyheter om din mor enda godt du har en liten familie rundt deg og en bmw du kan kreve litt terapi hos. spent på planene dine, og tror den stussen gjør seg meget godt på bilen din
  23. selger bakstillinga fra bilen min, grunnet har fått tak i ny. stor 188 diff. diff i god stand uten ulyder. blir skrudd av idag/imorgen. tønsberg vestfold. komplett minus dempere.
  24. Hentes av meg om noen få timer
×
×
  • Opprett ny...