haha makan, så du mener at vis han skulle solgt den i deler er 2500 for komplett vader normal pris eller
Haha, selvfølgelig vet jeg hva et sånt interiør er verdt! var bare ment som tull!
Kjedelig at han ikke hadde penger! lykke til videre med å få solgt
Som tittel sier.
Noen som har noen tips til enderør til en BMW 320I Coupe M-Tech 1993?
Tenkt litt på noen som bøyer litt opp altså 2 rør.
Kom med forslag, gjerne bilder!
Takker
Prøvde det du sa, over natten, og pøste på med låsolje! men gikk ikke :/
men bare bare en "splint" som hadde hoppet av, så nå er den i orden!
men takker for svar sjef.