Gå til innhold

Peak

Medlem
  • Innholdsteller

    3211
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av Peak

  1. Dersom det er 30-40 tusen som er budsjett og du er på jakt etter 3 serie, hadde jeg ikke vært i tvil om at jeg hadde gått for bilen fem innlegg tidligere.
  2. Sier ikke at det er veldig billig, men forholdsvis sjelden mulighet for å få tak på en helt original M-Tech e36 fra 1992. http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=54992869&make=0.749&sort=0&ref=fas
  3. I forhold til gjennomsnittsprisen på div. felger som ligger ute + etterspørselen av type felg og i tillegg til at du ikke har solgt de etter 14 "bump". Men jeg er for all del enig om at man skal kunne prise produktet akkurat som man vil, så får det være opptil kjøper om han har undersøkt markedet for produktet før kjøp... Men igjen... 14 "bump"(?), take a hint....
  4. Enig med deg Wicky, sølv lister passer kun til sort bil og ser helt forkastelig ut med beige skinn. Beige skinn skal kombineres med mørkt treverk eller sorte lister. In my opinion.
  5. Slo fra meg tanken med mindre det er allrighte vinterdekk på dem, eller takk
  6. For original? Send meg gjerne en link på PM om selger har flere.
  7. Når pengene er lånt, er det ikke penger man har.
  8. Så det er faktisk mulig og splitte facelift lyktene`? Mente dette kun var en løsning på preface, noen som vet helt sikkert?
  9. Nye lykter, lykteglass eller polert opp?
  10. ....eller mye gjeld...
  11. Må faktisk si at det er overraskende mange av de ML 63 AMG bilene på veiene, hvertfall her i området. Er jo en kraftig bensinsluker så et rimelig spesielt valg, men igjen røff lyd!
  12. Liker ingen av dem, no offence... Eneste grillen som er fin på E70 er den originale sort med sølvkant
  13. Hadde heller spart litt til og kjøpt 420d om det skal være diesel. Nyere bil, lavere km. derimot er jo motoren mindre, men det skulle jeg nok klart og leve med. http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=53984244&model=1.749.2000265&sort=2&make=0.749&ref=fas Poenget mitt, syntes den rett og slett er for dyr, 375 000,- er vel prisen jeg personlig kunne tenkt meg og betale for den OM jeg hadde vært i markedet for bilen du linker til, men igjen, noe jeg ikke er, så derav enda lavere.
  14. Har virkelig sansen for de bilene der, pen design og bilen er stor rent fysisk
  15. Hei, Kan starte med og si at jeg har null og nix peiling på pærer og lys... Men har en facelift e39 med "amber" ringer, er interessert i i litt mer blå/hvit farge som passer bedre med xennon nærlysene mine... Noen som har forslag til en greie pærer som ikke gir feilmelding og som faktisk varer en stund? Hva må eventuelt gjøres? Kan jeg foresten gjøre noe med xennon nærlysene mine også? Noe mer styrke? De er temmelig svake at this point...
  16. Hinsides pris på 50% originale style 32 uten dekk?
  17. Takk for svar igjen, Otis
  18. Forstålig, men hvem gjør slik? Hvilket utstyr trenger man evt.? Gjør normal BMW forhandler det, som Bavaria eller Bilia? Har original M-Sport bil med M-Sport understell, er det samme belgene som står på disse bilene som med de uten M-understell? Slik at det kun er sluppet ut litt luft på M-Sport bilene? Eller er det faktisk andre belger?
  19. Så dersom jeg monteres senkefjører foran kan jeg i etterkant dra til nærmeste BMW verksted og få koblet bilen til PC og deretter slipper de luft ut av belgene så den står i stil til senkefjører foran?
  20. Okey? Så man må ha disse stagene og montere disse før man kan senke via PC? Hvor får man kjøpt? Hvordan monteres disse?
  21. Har en 525d jeg skal til og bestille senkefjærer til foran, 30mm. Etter litt lesning på nettet ser jeg mange snakker om "senkestag" og andre snakker om senking i form av firmware via PC. Hva er forskjellen og hva er anbefalingen her? Dersom PC og riktig program fungerer greit er vel dette en OK løsning?
  22. Har bytte disse bak selv, kalles bakre bru foringer. De er store og sitter veldig godt, både venstre og høyre side bør byttes.
  23. Ren og pen til jul, men hvordan bli kvitt duggen i lyktene på en enkel måte?
  24. ASC er akkurat det samme som antispinn. Denne skal lyse i instrumentpanelet 3 sekunder etter at bilen er startet og blinke dersom du spinner. Trykker du derimot på knappen som heter ASC i dashbordet ditt, vil du deaktivere antispinn og lampen i instrumentpanelet vil lyse kontinuerlig. Den andre rød lampen du har ved siden av ASC knappen er trolig ettermontert alarm, uten at jeg kan garantere dette.
×
×
  • Opprett ny...