Ny kjøper har betalt 1500,- i omregistering,
ca. 500,- i drivstoff for å få bilen hjem og 750,- i ny finn.no annonse...
Sikkert et par flere utforutsette utgifter som har dukket opp på veien også.
Men ser man bort i fra det, tjener har 7250,-
I tillegg må han selv forvente noe pruting på sin egen pris og kanskje lage en annonse til fordi han ikke får solgt.
Kult og flippe et salg, virkelig.
Men da bør fortjenesten stå langt høyere enn den risikoen.