Gå til innhold

Peak

Medlem
  • Innholdsteller

    3211
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av Peak

  1. Tenkte akkurat å lage en tråd om det samme, vanvittig rå felger. Men er ikke dette egentlig X5 hjul? Hvordan vil det gå med innpress og bredde?
  2. Hahaa, får gå greit for denne gang.... Siden du har sjuern!
  3. Enig med de to siste her, skifte olje. Pleier å være ganske hardt å få en manuell girkasse i gir om olja er gammel og det er kaldt ute.
  4. Veldig dislike på frontlyktene.
  5. Fant ut at det var en ganske god del dekk igjen på 2 av dekkene og litt igjen på de to andre. Holder muligens to sesonger til! Dette er utrolig billig! Blir lagt ut nye og bedre bilder ikveld.
  6. Hehe, yes sir!
  7. Sier meg helt enig med deg, men som du sikkert merker er det vanskelig å få tak i og da øker de få selgerene prisen noe enormt.
  8. http://www.ebay.com/itm/BMW-E34-M-5-Tur ... 500wt_1336 Går alltid ann å høre med karen om han sender til utlandet.
  9. PM sendt.
  10. Fant ut at det var naboen sin faktisk. Får håpe den blir i Norge.
  11. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=33376031
  12. Gratulerer med ny bil! Tøffe Bilder, både nr. 1 og 2. Elsker fargen! Hva heter den? (:
  13. Kjempe kjekt Mix3rn! Da prøver jeg det! Med mindre jeg får opp noe helt annet på diagnosen. Sette pris på svarene! - Joachim
  14. Takker for svar! Tenkte ikke på der og da i å kjenne på slangen da bilen sto på tomgang, men må ta en nærmere titt på det i morgen, tenkte å kjøre en diagnose på den samtidig. Hvordan ville du ha luftet systemet?
  15. Bil ; e39 - 528ia Hei, var ute en liten tur igår og fikk opp denne beskjeden i OBC´en "lite kjølevæske", svingte innom og handlet en ferdigblannet jeg helte opp til maksfeltet. beskjeden ble borte. Samme ting skjedde idag, men var et litt lengre stykke unna noe sted å kjøpe kjølevæske så jeg tenkte at jeg må bare komme meg innom nærmeste bensinstasjon å fylle på igjen. Men det rakk jeg ikke før bilen ble glovarm og jeg fikk en ny melding opp på OBC´en "stopp bilen er for varm" jeg gjorde som forklart og stoppet, ventet et par timer til bilen var kald igjen og låste opp lufteskruen ved siden av ekspansjonstanken og hørte det seg litt luft ut. Deretter etterfylte jeg med kjølevæske. Tenkte det så var greit og lot bilen stå på litt på tomgang og den holdt seg på 90 grader, men så begynte jeg å kjøre, da var den glovarm igjen etter 1km. Fikk ikke beskjed om at jeg burde fylle på mer kjølevæske denne gangen, men bare at bilen hadde blitt for varm. Hva tenker dere rundt dette? Har ikke tid til å stå for lenge å holde på med dette, med tanke på å leite etter feilen flere steder, så om noen har et godt svar hadde jeg satt veldig stor pris på det. Syntes også motorlyden hørtes litt anderledes ut og kanskje litt mye eksos. Vet at mange av dere sikkert enkelt og greit har lyst til å si "toppakning" men nei, olja er sjekket. Og bilens motorkraft er helt lik. Er det termostat? Vannpumpe? Ooor? Moderatoredit (S.Hafsmo): Endret topic for å inkludere problemstilling og biltype.
  16. og DER ba du bare om en lengre diskusjon Fredrik, begynner å bli såå lei... Hysj nå!
  17. mulig å få litt bedre bilder? Gjerne utendørs i dagslys!
  18. Har du ikke no å selge, så ta det på Teknisk
  19. Hehe, mener jeg har sett den blitt lagt inn her før.
×
×
  • Opprett ny...