Gå til innhold

Peak

Medlem
  • Innholdsteller

    3211
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av Peak

  1. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=36598482 Vurderer dessverre å selge bilen da jeg skal tilbake på skolebenken. Bilen er en 1998 modell touring med 243 000km på telleren, kjøpt ny i Tyskland og importert inn til Norge i 2000, bilen har gått som varebil i Lillestrøm og ble videre solgt til svigerforeldrene hans som bor samme sted, så bilen har kun gått i familien deres, helt til jeg kjøpte den august 2011. Angående varebil, har bilen blitt registrert som personbil og fått satt inn baksetene i 2009 og ser splitter nye ut. Aløp av tiden jeg har hatt bilen har den rett og slett vært feilfri, kun batteriet som ble byttet nå i januar. Har en stor perm med kvitteringer de siste 10 årene hvor den har blitt kostet på store summer av slitedeler. Serviceheftet er stappfult med stempler fra både merkeverksted og et fast svensk verksted tidligere eier har benyttet seg av. Siste service på bilen ble gjort på 230 176 km. Motor går vanvittig bra og ingen ulyder, fantastisk lyd fra sekseren som sitter under panseret. Som sagt tidligere har bilen hatt utrolig god oppfølging, noe som gjenspeiler seg i km.standen. og den har mange år igjen på veien Olje har blitt skiftet gjevnlig etter hver 7 500km Fått bilen helt ned i 0,43 l/mil med cruisecontrol. Eneste negative ved bilen er steinsprutskader i lakken og desverre litt rust på førerdør. Bagasjelokket har en tendens til å ruste på nettopp denne typen bil, men det er skiftet for få år siden, og er nesten rustfritt. Bilen har nylig fått skiftet radiator, termostat og termostathus så nå hviler nålen akkurat midt på. Bilen er stappet med utstyr og ting som kan nevnes ; - Regnsensor - Nivåregulerbare Dempere - Skinnseter - GSM Telefon - Business CD-spiller (Original) - Varme I Seter - Glass Takluke - Side Airbager - Cruise Controll - On Board Computer, Største - Multifunksjon M5 Ratt (Originalt fra fabrikk) - Avtagbart Hengerfeste (Originalt fra fabrikk) - Steptronic - Automatisk Klima Bilen er EU-Godkjent frem til 31.08.13
  2. Vil nok ikke gå med 9,5" på 245/35-18 dekk uten å valse rikelig. Må nok isåfall gå for 235/35 kanskje 235/40 med mye strekk. Skulle gjerne ha vist ET på felgene da? Gå for den nederste dersom du ikke vil valse.
  3. Yes, bare å vente til sommern, kvitt et sett så er vel egentlig fornøyd...
  4. Får jeg ikke inn et bud på 2500,- innen morgen dagen, beholdes felgene intill videre.
  5. Ville jo ha passet på E34 med et sett spacere! (:
  6. bytte? viewtopic.php?f=18&t=215005
  7. PM Sendt
  8. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=32986046 Ikke så halv gæren pris på denne? Så ut til å være i original og pen stand.
  9. 2400,- er dem dine!
  10. Ingen som trenger nye felger og dekk til sommeren?
  11. Hehe, nei du er langt ifra alene om det! Syntes det blir altfor "moderne" på en slik bil.
  12. Da jeg valgte min førstebil følte jeg at jeg gikk på en kanskje typisk smell, man velger en bil som ser tøff ut, gjerne med litt kraftig stereo, store felger og blåser helt opp i hvordan person som har hatt bilen før deg, servicehefte og kanskje også rust. Anbefaler deg i å finne deg en bil som har hatt få eiere, gjerne litt eldre mennesker, gjevnlig fulgt opp med servicer og godt vedlikeholdt. Som f.eks; http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=32981840 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=32652765 (Denne får du sikkert prutet litt ned pga. dens km.stand. Kanskje ikke no slik du har sett for deg, men det er ihvertfall stort sett slike biler som er mest drift sikre. Men en veldig positiv ting med "disse" bilene, er at du selv kan bestemme hvordan de skal se ut, med tanke på felger og senk, (Stort sett ikke mer som skal til) Lykke til
  13. Prøv med litt kondensfjerner først, koster deg 20,- på nærmeste bensinstasjon. Kondens kommer som regel når du har lite bensin på tanken og fjerners veldig lett ved å helle litt på..
  14. Hva skjer her? Noen updates?
  15. Du skaffer ikke et sett Throwing Stars felger?
  16. Hehehehehehehehehe Really?
×
×
  • Opprett ny...