Gå til innhold

jonas1///

Medlem
  • Innholdsteller

    1155
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    2

Alt skrevet av jonas1///

  1. jårple tog noen an legge vel ud snart
  2. Ja du må bare får brukt den
  3. hehe da så Ja eksosen blir nok blank og fin med det
  4. Det blir veldig bra:) Misunner deg di hjula der, har også lyst på sånne ..
  5. Veldig pent Eneste syns du kunne hatt bittelitt mørkere blinklys
  6. koster å være kar Ja men orker ikke avskilting igjen Pga det? Da er de strenge der du bor ang den eksosen må vel det meste forsvinne om du høytrykkspyler? eller stålbørst
  7. ikke la det bli noe hindring Regner det for mye så kan vi vel gjemme oss i parkeringshuset ved senteret
  8. Folk som begynner å bli klare til treff?
  9. koster å være kar
  10. Ønsker å kjøpe atv suzuki ltz 400. kawasaki lfx 400, eller raptor 700 Helst på sørlandet Si ifra om du har en! Mvh jonas
  11. se det ja Syns du skal sote rutene framme også
  12. Yr.no pleier jo å endre seg 14 ganger alikevel. Men satser på sol i det minste opphold hvertfall
  13. Venter på litt deler jeg håper på å få imorra, stabstagforinger og støttestag da dette så ut til å være dårlig. For også powerfilter innsats. Noen som har prøvd slikt? Har hatt vanlig powerfilter med skillevegg fra motoren men syntes den gikk mye dårligere vurderer også å bestille facelift grill siden jeg har mistet en lyktespyler som koster 700kr pluss at jeg ikke liker utseende av di:)
  14. Kommer du med denne på bmw treffet?
  15. Kjempefin m3 Likte fargen veldig godt
  16. Hvor står denne? Mye rust som må fikses før eu ?
  17. Stilig! Synes brock felger passer veldig bra på e36
  18. Fyy det dekket der var fælt! Ikke det at civicen var noe bedre..
  19. Denne likte jeg mangler kun m3 front og litt lakk på skjermene
  20. Se der ja Stiv pris da men Ja borbet er også et alternativ, men liker bedre brock b1 da Ser faktisk det ligger et sett på finn till 5 tusen, det kunne blitt bra
  21. ja så bilder av di, men tykker det er stilen alle går for nå Ohh såpass ja, finnes disse i kopi?
  22. Hmm Passer det med 325 girkasse og understell?
  23. Liker hartge felgene veldig godt Noen som vet priskklassen på disse?
×
×
  • Opprett ny...