Gå til innhold

Telcontar

Medlem
  • Innholdsteller

    573
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av Telcontar

  1. Hatt bilen i ca. 6mnd og vært medlem her omtrent da jeg fikk bilen. Så nå er det på tide at jeg lager en egen tråd om bilen . Planene er ikke så mange, men her er lista: - Hvite AE og grøfte lys = done - Sote ruter fra B-stolpe og bakover = done - iPod kontakt i hanskerom = i løpet av sommeren - BBS LM 20" (replica - GS Hypertrack) eller BMW Starspoke 128 19"= spare pæng - Senk = tas samtidig med nye felger Et par bilder av nyvasket bil. Hvordan jeg håper den blir seende ut med alternative felgene jeg har nevnt: Ustyrlista, har stort sett alt, men skulle likt å hatt innfellbare sidespeil og gromme stereo: Type code NN51 Type 525XI OL (EUR) Dev. series E61 () Line 5 Body type TOUR Steering LL Door count 5 Engine N52 Cubical capacity 2.50 Power 160 Transmision ALLR Gearbox AUT Colour CARBONSCHWARZ METALLIC (416) Upholstery LEDER DAKOTA/BEIGE 3 (LCBA) Prod. date 2006-09-14 Order options No. Description 1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES 2NP M LT/ALY W. DOUBLE SPOKE 135 M W.RUNFLA 203 ALL-WHEEL-DRIVE SYSTEM 205 AUTOMATIC TRANSMISSION 235 TRAILER-HITCH WITH REMOVABLE HEAD 300 EMERGENCY WHEEL 302 ALARM SYSTEM 337 M SPORTS PACKAGE 339 SATIN CHROME 386 ROOF RAIL 428 WARNING TRIANGLE 431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D 435 WOOD TRIM 441 SMOKERS PACKAGE 442 CUPHOLDER 456 COMFORT SEATS, ELECTRIC. ADJUSTABLE 464 SKIBAG 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 5AC AUTOM. HIGH-BEAM HEADLIGHTS CONTROL 502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM 508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 522 XENON LIGHT 524 ADAPTIVE HEADLIGHTS 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 541 ACTIVE CRUISE CONTROL 563 LIGHTS PACKAGE 609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL 610 HEAD UP DISPLAY 611 BMW NIGHT VISION 644 PREP. FOR. MOB. PH. BLUET. INTERF. 698 AREA-CODE 2 710 M LEATHER STEERING WHEEL 715 M AERODYNAMICS PACKAGE 775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE 8SA COUNTRY SPEC. RELEASE OF NAVIGATION 8SP COP CONTROL 842 COLD CLIMATE VERSION 850 ADD FUEL TANK FILLING FOR EXPORT 853 LANGUAGE VERSION ENGLISH 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 877 DELETION CROSS-OVER OPERATION 888 DANISH/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET 896 DAYTIME LIGHTS FUNCTION 9AA EXTERNAL SKIN PROTECTION
  2. Det sjekket jeg ikke, da 21" ikke har riktig ET for min bil. Beste er å ringe dem, veldig hyggelig folk prate med . Du finner også prisen på nettsidene dems. 19" jeg fikk pris på er egentlig til X3, men ET'en var nærme nok. Prisen er etter at BMWCCN rabatten på 15% er trukket fra. Update: Sjekket prisen for 10x21 og 11.5x21 nå (hører til X5), blir 25500kr etter BMWCCN rabatt. For å være helt sikker så bør en ringe dem.
  3. Drømmefelgene mine, håper jeg har råd til disse neste vår. Schmiedmann kunne skaffe disse til ca. 17.000kr i 19" (8.5 og 9.5) til x-drive.
  4. Var hvite skilter ja, men blurret dem med hensyn til at eier ikke ante at jeg filmet bilen hans
  5. Var på vei til Oslo i helga og så denne på veien. Tøff bil rett og slett Bildene er ræva kvalitet pga. frameshot fra video filmet med crappy mobiltelefon kamera.
  6. Bra at alle nye bimmere får hvite angel eyes, ser jævlig gromt ut.
  7. Hehe, det var en måte si det på ja
  8. .
  9. .
  10. Det er egen knapp for å kunne slå på PDC uavhengig av hvilket gir bilen står. Slår alltid på PDC'en når jeg skal inn i garasjen som er litt trang
  11. Hvis du sliter med å få tak i brukte lykter i Norge, så kan du prøve http://www.laga.se/. Jeg fikk tak i noe brukt som var umulig å oppdrive her i Norge. Men det tilkommer norsk mva, men da skal trekke i fra svensk moms, begge er på 25%, så det blir det samme.
  12. frakten blir fort 500-1000kr, så det blir neppe aktuelt.
  13. første arbeidsdag etter påske hopp
  14. Selger ett sett med Sparco 10 som jeg har liggende. Disse stod på Avensis'en jeg hadde tidligere og mener dette er tallene for felgene: ET=ca.38 Boltsirkel=5-100 HUB/NAV= 72.6 Et par av felgene har kantskraper, men det er ingen kast av noe slag (se bilder for kantskraper). Låsbolter følger med. Kan ses/prøves på bil i Kongsberg/Drammen området.
  15. Selges grunnet oppgradering. Objektivet er som nytt. Pris 1200kr. Litt info om objektivet: http://www.dpreview.com/news/0401/04012804nikon18-70dx.asp Kan hentes i Drammen/Kongsberg området. Kan sende med post, men kun mot forskudd og kjøper må dekke frakt kost.
  16. Hehe, du må nok helst ha stativ for å få tatt gode bilder i mørket. Helst i modus hvor du bestemmer lukkertiden. Jeg tok bilder av min (knestående ), måtte ned på lukkertid helt ned i 25 og holde pusten når jeg tok bildene (bildet mitt ligger på side 78).
  17. Alpene i Sveits hvis jeg ikke husker feil.
  18. Noen som har en slik en liggende? Får tak i en fra Sverige, men frakta er svindyr. Har prøvd på bruktbildeler.com, men no luck.
  19. Dyrt å få BMW logo på sykkelen gitt.
  20. Får sjekke med Bilia siden de er nærmest. SofaKingFresh, er dessverre sykkel uten motor det er snakk om. Motorsykkel blir nok med drømmen
  21. Endelig fått sett hele videoen. Drømmejobben det der..
  22. http://bimmers.no/index.php?option=com_content&view=article&id=54:2011-sesongens-bmw-sykler-lansert&catid=52:lifestyle#comments Greier ikke å finne noe info om norske priser på disse syklene, noen som har peiling på hvor de selges?
  23. http://www.youtube.com/embed/u1Q1tyAuImA http://www.dinside.no/866397/lekket-2012-bmw-m5 Får ikke sett videoen på jobb (sperre for alt som er gøy )
×
×
  • Opprett ny...