1985 E30 banebil med m20b27 turbo selges! Orginalt en 320 men totalt ombygd til banebil. bilen har svært lite rust!
bredda bakskjermer i stål orginal e30 m3 bakfanger som er tilpasset skjermene e30 m3 kopi frontfanger i glassfiber carbon gtr panser e34 m5 bakstilling med ombygd m5 diff, 3.45 utveksling og mer sperre. (orginal 3.91 utveksling følger med) e34 m5 mellomaksling ksport understell ksport hydraulisk håndbrekk Bremsefordelingsventil ksport 330mm bremser foran usikker på hvor bakbremsene kommer fra, bmw "M" merke på caliperen sparco bur sparco evo 2 førerstol og evo passasjer stol brannsluknings apperat prosport premium målere for oljetrykk, olje temp, vanntemp, eksostemp, turbotrykk, turteller og bredbåndslambda lagt opp nytt ledningsnett i hele bilen proff sota ruter rundt hele avtagbar front
M20b25 som er stroket til 2.7 liter med: 8,5-1 komp
diesel veiv smidde råder dreide 88mod stempler pianotråd underspyling e34 tds girkasse schrick 288 kam custom innsug stor intercooler hpo radiator setrab oljekjøler 3'' eksos helt ut med stor potte som demper bra! ligger på rundt 90db 1200cc dyser nye i vår megasquirt datasprut montert skvalpeplate i bunnpannen fra ireland engineering
motor har tidigere blitt benket til 834hk og 1040nm kjører idag på 1.4 i turbotrykk og en effekt på i underkant av 500whp, går godt!
Motoren ble overhalt for ca. 2 år siden.
Har kun kjørt bilen på engangslisenser så bilen er ikke lisensiert. Med unntak av utvendig hovedstrømsbryter og stol festene skal alt være bygd mtp. lisens.
Bilen har vært registrert, skilt ble levert inn ifjor, trengs kun eu kontroll og årsavgift for å hente de ut igjen.
Bilen gikk tidligere med ssp dekor og m5 v8 kompressor
Pris: 120.000kr