Kjør på med sugetrim, ikke kast bort tiden på kjip turbotrim som gjør bilen lite driftsikker, bilen blir uansett frakjørt om du har turbo eller sugetrim.
Ikke hør på turbofolket, vis litt guts og sats på sugetrimming bygg den motoren DU vil ha, ikke hva de andre vil ha.
Koster ca 1000kr/hk hvis du skal øke en del, ta kontakt med et seriøst motorverksted, lite kunnskap om sugetrim på bimmers, men det som gjelder er, balansering, komp.økning, nye kammer, tilpassede ventilfjærer, porting/større ventiler, nytt eksos og mapping, nye større dyser må du også ha. Volumøkning er jo en stor fordel for å få bedre register, hvis du skal ha en holdbar motor på 8-9000 omdreininger bør du konvertere til lettere mekaniske løftere.
http://www.metricmechanic.com/pdfs/metr ... ooklet.pdf
http://www.noellemotors.de/2_1l_4-Venti ... 3a3.0.html