Gå til innhold

Fahad

Medlem
  • Innholdsteller

    1848
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    53

Alt skrevet av Fahad

  1. Har hatt to forskjellige lepper på f10'en. Den første var Hamann og den andre M Performance, trengte ikke å borre noen ekstra hull i fangeren.
  2. Enig med Fredrik90, ser utrolig harry ut på en F10. Ville heller gått for hvite led lys hvis jeg først skulle bytte
  3. Heftig! Har du tenkt til å lakkere den i bilens farge? 😀 Blir spennede å se den på bilen din
  4. Tusen takk for det, Dark Knight 😀 Bor du i nærheten? Jeg bor på Ellingsrud (Munkebekken) 😀
  5. Gratulerer med kjempefin E70, fxslin 😀 Likte interiøret veldig godt 👍 Sort E70 med store felger er ganske sexy 😉
  6. Takk for det, Marius 😀 Det er godt å vite at bilen min er til hjelp for andres inspirasjon
  7. Helt enig, Raymond. Kjører jo trossalt et halvt år med vinterfelger, så da synes jeg det er like greit å betale litt ekstra for et tøft vinteroppsett slik at bilen ser like tøff ut året rundt
  8. Takk for det, Gabz! 😀 Mangler bare endestusser igjen, så er den komplett
  9. Takk for det, Reed89. E60en din er utrolig tøff den også 👍
  10. Takk for det, Lasse! Hyggelig å høre det fra en Bmw entusiast som deg 😀
  11. Vintermodus 22" vinterfelger Vurderer å kjøre på med 25mm spacere bak
  12. Ikke akkurat den store oppdateringen men bestilte nye G30 M Sport pedaler fra Ebay til X6en.. kul design på disse her
  13. Det der så ikke godt ut, ahj 😐 God bedring
  14. Takk for det 😀 Ja, det blir ikke akkurat så veldig lett å holde de rene hehe. Lyseblå hadde jeg på f10en, kan godt tenke meg å gå for det igjen
  15. Jeg vurderer å lakkere bremsecalipperne på X6en, noen forslag til hvilken farge jeg burde gå for? Har tenkt litt på hvit i og med at jeg har sorte og mørke grå felger
  16. Jeg er veldig fornøyd så langt 😀 Veldig god å kjøre, veldig godt isolert og høy kvalitet på interiøret.. E71 karosseriet holder seg meget bra 😀
  17. Takk for det, Sveigis. Med M Performance deler blir disse noe helt annet 😁 Kan virke litt kjedelig med standard deler som nesten alle kjører rundt med men dette er en litt sær bil, hehe.. finnes ikke mye uoriginalt til X6en, så det koster litt å modifisere denne i forhold til f10
  18. Takk 😀 Ja, de legges merke til i trafikken hehe
  19. Ja, det hadde kanskje sett bedre ut å lakkere de i matt sort enn å ha de i sølv
  20. Har egentlig ikke tenkt så veldig mye på det, men har vurdert å gå over Performance sideskjørt. Jeg er egentlig litt avhengig av å ha stigtrinn på bilen, det er mye lettere å komme seg ut og inn for meg som ikke er høyere enn 174 😁
  21. Takk 😀 Endestusser ble bestilt i dag og skiltholderne må også fjernes ja 😀 Har også bestilt Performance sidefinner
  22. Takk for det, Lasse. Standardfangeren var det som irriterte meg mest på denne bilen, fant ingen andre løsninger enn å kline til med Performance fangeren 😀
×
×
  • Opprett ny...