Gå til innhold

Fahad

Medlem
  • Innholdsteller

    1848
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    53

Alt skrevet av Fahad

  1. Lyden i C63 er sinnsyk deilig! Standard lyden i F80/F82 er for dårlig. Man må nesten oppgradere til M Performance eksos, og det er jo det BMW tjener penger på.
  2. Nei, jeg tenkte å selge de sammen med bilen. Litt lettere å selge den med enn uten. Hehe nei da, så lenge jeg får solgt M4en for det jeg ønsker å få for den så er jeg fornøyd 😀 Jeg liker veldig godt designen på C63, spesielt Coupe utgaven. Den er litt mer tungsolgt enn M biler her i Norge, men de begynner å bli ganske populære nå. Får se hva jeg ender opp. Er veldig fornøyd med M4en, og kan gjerne tenke meg å beholde den litt lenger.
  3. Ja, jeg er litt redd for at jeg kommer til å savne BMW. G30 er ikke aktuelt i det hele tatt. Vil ikke betale så mye for en 550i når jeg kan få en M bil til samme eller under den prisen.
  4. Nei da, men har lyst til å bytte litt oftere nå som jeg har muligheten. Jeg liker veldig godt M4en, så ingenting er helt bestemt
  5. Den nye høres hvertfall mye bedre ut enn standard eksosen på M4, men så er det en V8er også da.
  6. Noen bilder fra i går 😁 Mulig det blir en pause fra dette forumet etterhvert. Har tenkt litt på Mercedes C63 😀 Dette er min femte Bmw på rad, og det frister å prøve noe annet selv om Bmw er det merket jeg foretrekker.
  7. Kondolerer så mye, Fredrik. Veldig synd å høre
  8. Blir rått! Slike små detaljer gjør så mye med bilen.
  9. Takk Ja, gutta lever livet 😁
  10. Photoshoot fra i går med venner 😁 Veldig fornøyd med den sorte stripen på panseret.
  11. Ja de ser veldig fine ut på hvit bil! Litt usikker på hva jeg skal gjøre. Liker veldig godt de originale også.
  12. Ingenting å takke for 😀 Var en veldig fin tur!
  13. Vossen CV1 matt grå eller Vossen VFS2 i bronse? 🤔
  14. Nei herregud bare å hilse uansett hva enn du kjører 😀 Alltid hyggelig å hilse på folk fra dette forumet. Hmm ja det kan nok stemme, vi parkerte bilene og dro til Peppes 😁 Var sykt varmt da. Jeg hadde med meg @HPVL fra forumet her 😀
  15. Takk @BimmerFan!, jeg var der sammen med kompiser og Autoxo. Takk for det @ahj 😀 Måtte fjerne de stygge insektene fra frontruta og fangeren etter turen til Tønsberg i går! Dere må hilse da! 😁
  16. Hadde en liten photoshoot med kompiser i går. Legger ut noen bilder som jeg tok med mobilen 😁 Vi hadde med oss to M4, E92 M3 og Jaguar F type R med 550 hk! Helt sinnsyk lyd på den!
  17. Gratulerer med "ny" bil, Lasse! Jeg har jo sittet i den, og interiøret på den er bare så sinnsyk lekker 😍
  18. Ja begynner å bli veldig fornøyd nå 😀 Mangler bare endestussene
  19. Takk for det, Dweezil Takk, Sveigis Jeg er veldig fornøyd. Veldig morsomt å ha en M bil
  20. Ja er folie Ville prøve noe nytt.
×
×
  • Opprett ny...