Gå til innhold

Fahad

Medlem
  • Innholdsteller

    1848
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    53

Alt skrevet av Fahad

  1. Har faktisk akkurat vært ute nå og prøvd en F01 2013 model med ganske bra utstyr. Herlig bil å kjøre, faktisk to hakk bedre enn f10 men selve karosseriet er helt ok. Det er noe med selve fronten på bilen som jeg ikke klarer å like så godt som på f10 mens bakdelen er et hakk penere enn på f10
  2. Likte alt utenom interiørlistene
  3. men tror du ikke G30 vil påvirke prisen på f10 neste år ? http://m.finn.no/car/used/gallery.html?finnkode=62284687 det er bilen jeg snakker om
  4. Frister! Eneste F01 trenger er senk og store felger
  5. Har faktisk litt lyst selv på noe annet nå. F01 er jo også på vei ut men tror den har tapt det den skulle. Tilbudet jeg fikk fra bavaria over tlf var 270 000 så dette her er et mye bedre tilbud
  6. Fikk et innbytte pris på bilen min idag mot en F01 730DA 2012 model som har gått 31000 med grei utstyr, ikke akkurat topputstyrt men det er ikke min heller. Tilbudet jeg har fått er 340 000 for min (43500 km). Det betyr 215 000 kr tap på 4 år. Jeg får beholde 21" som sitter på nå og får med meg 20" 303M felger med vinterdekk. Min blir da levert med kun vinterfelger. Tenker at det er kanskje greit å bytte den inn nå enn å vente enda et år. Hva hadde dere gjort folkens ? F01 er jo en helt annen bil
  7. Skjønner. Hmm da må jeg kanakje gjøre om rekkefølgen på vask av felger. Jeg har pleid å spyle av først etter å ha latt felgrensen virke i 5 min, trodde at det var viktig med berøringsvask med kost etter avspyling
  8. Det går faktisk utrolig bra med 21". Jeg gikk fra 19" 351 til disse uten å merke den store forskjellen. Kjører med 295/25 bak og det funker perfekt på denne bilen
  9. Godt jobbet Fredrik! Er du fornøyd med P21? Pleier du å blande den ut ? Har kun prøvd sonax felgrens og Rim7 hittil, kunne godt tenkt meg å prøve noe annet nå. Autobahn ble jeg faktisk skuffet over
  10. Her har du bildet av min med ACS senk og 21" felger. Ligger en del bilder i tråden min
  11. Pen bil du trenger ikke å gjøre stort med disse bilene for at de skal se enda penere og sportsligere ut litt senk og litt større felger. Anbefaler da, Ac Schnitzer som jeg også har på min. Har du EDC så vil den senke 25 mm og det er ganske passe i mine øyne 20" eller 21" vil se veldig bra ut
  12. Tusen takk Hpvl! gleder meg til å se de nye hjula på bilen din
  13. Så veldig bra ut fine felger. Diffuseren har jeg liggende så da mangler du egentlig bare M leppa reiser til London neste uke for 5 dager. Du får bare gi meg beskjed når du er i Oslo
  14. Hyggelig skrevet, Fredrik jeg er litt sånn som deg, liker å ha ting originalt men synes Avantgarde felgene som sitter på bilen er såpass diskré at de ikke ser jalla ut på bilen.
  15. Så utrolig bra ut på E60 din! Men da burde jeg Gjøre noe med tåkelysa også kanskje? Vil se rart ut med litt mørkt oppe og lyst nede
  16. Takk for det hmm.. Da kunne jeg tenkt meg noe av det lyseste som finnes
  17. Var en tur innom Tønsberg idag for å møte familien. Kjørte opp til 180 km/t og lå på 140/150 km/t til vanlig i sportsmodus, må si det er herlig å eie og kjøre en F10. Sitter som et skudd på veien med Schnitzer fjærer. Kult å eie en BMW når alle andre som var der kom med japse biler
  18. Ble veldig pent det der, Fredrik
  19. Fahad

    F10/F11 tråden

    Jeg har samme type fjærer på min. Er storfornøyd. Schnitzer er jo kjent for å levere kvalitet men jeg merket ikke at det ble så veldig mye stivere med disse men bilen sitter mye bedre på veien
  20. Godt at har du har brukt shield på den, Walkabout trengte sikkert å bare spyle av?
  21. Ble helt Rått! Så faktisk ganske bra ut med de felgene der
  22. Ble pent det der! Skikkelig hissig front
  23. Kontakt scandinano, de er utrolig dyktige
×
×
  • Opprett ny...