Gå til innhold

kjølen

Medlem
  • Innholdsteller

    81
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om kjølen

  • Bursdag 03/26/1955

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Bosted:
    Oppegård
  • Interesser:
    Motorsport tyske fly ww2
  • Kjøretøy
    E 46clubsport

kjølen's Achievements

  1. Synes det er skremmende at det blir anbefalt å bruke strips på fjærer i dette forumet.
  2. Bruk for ALL del IKKE strips på fjærer.
  3. Det skal kun brukes liten mengde med pakningstoff(Tre Bond) rundt utsparingene i hver ende. Sjekk også pakningene(2stk) over plugghull.Alt gjøres nøye rent før montering av nye pakninger
  4. Har nå runda 200 000km med min M54 og har overhodet IKKE vært plaga av oljelekasjer. Synes dette minner mer om dårlig utført arbeid i forbindelse med skifte av pakninger
  5. Hei,har noen her inne noe erfaring/opplevelse av verkstedet på på Ski. Mekanisk rep. 320ci
  6. Hallo,jeg slet også veldig med det samme på E46. Løsningen ble en liten silicagel pose i lykta. Funker!
  7. Pussig..dette problemet med fukt og sprukne glass kom ikke før bilen var 8 år gammel...kvalitet på ,,nye,,er jo ikke bra. Grådig lur
  8. Flere enn meg som har bytta X..antall ganger?
  9. Siden du skrev at den ryker når du gir gass tror jeg ikke det er ventiltetninger.Da er det syl/stempel klaringer
  10. Hei,dette kan da umulig stemme at det er forskjellig på høyre og venstre bakhjul i diffen..har aldrig opplevd dette annet enn at det slites mer inne på dekkene pga.camber
  11. Uansett,,ikke kjør så laangt på oljeskift uansett merke
  12. De gode forslagene har du her i tråden.
  13. Hei,har vært lykkelig eier av E46 nå i 10 år og er gla i bilen min som nå snart runder 200..lite trøbbell
  14. Den går for magert.Eksosventiler skal normalt være lysgrå.(her ser det jo ut som det er feil blanding i sylinder ved siden også...)
  15. kjølen

    e46 320i

    Svar som vanlig her på forumet,ta diagnose først som sist
×
×
  • Opprett ny...