Gå til innhold

knutuh

Medlem
  • Innholdsteller

    8
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Bosted:
    Oslo
  • Kjøretøy
    E39 530D Touring og R75/5

knutuh's Achievements

  1. Oppklart! Eg var nok litt sløv på eit av installasjonspunkene. Ved kopiering av SQLiteDBs filer fikk eg ikkje med meg at dei var innpakka (.Z) fortsatt. Ein skal ha minst fem '.sqlite' filer i Rheingold\SQLiteDBs mappa, fleire om du vil ha fleire språk. Så no har eg både INPA og ISTA og 13 feilkodar eg må finne ut av! KnutUH Takk til @Otis! (det er faktisk til stor hjelp at du seier at du ikkje veit, dvs dette burde virka, gå tilbake og sjekk)
  2. Eg har brukt ei gammal maskin (Dell XPS L521X, i5-3210M, 8GB minne) til INPA/ISTA greiene. Ho kjører windows 10. Eg har brukt x86 runtime bibliotekene for Visual Studio C++ (slik instruksane til @Knutmyr seier). Kva brukar andre med win10? Burde eg ha valgt 64 bit (vc_redist.x64)? KnutUH
  3. Min kabel er ein "rein" k-line kabel så eg har ikkje bryter. Latency på com1 er satt til 1. (Vci config i Ista er satt til EDIABAS, det einaste eg ikkje har sett noko til er i "filer i psdz").
  4. Eg prøver å forstå litt av ISTA+ (og INPA). Har K-line usb kabel fra Cable-shack.co.uk og dytta inn programvare slik @Otis og @Knutmyr har instruert. Det ser ut til at eg har kontakt; med INPA har eg greid å sjå feilrapportering. ISTA ser og ut til å ha "litt kontakt" og klarar å lese ut VIN og Kmstand, men resten av "Vehicle data" er ukjent (UNBEK/Unkown). "Vehicle test" ser ikkje ut til å fungere (alt er grå boksar...). Er det nokon som kan gi meg eit dytt i rett retning? KnutUH (E39 530D Touring 02-2002)
  5. Bm54 er både radio og forsterker. Kva var det "tok kvelden"? Er der ein ekstra forsterker?
  6. Radioen, er det ein Bm54 radiomodul? Er han ok? Veit du om det er/var lyd i alle høgtalarar? Pris?
  7. http://www.bimmerforums.com/forum/showthread.php?1843887-Re-initializing-your-key-the-correct-way KnutUH
  8. Eg har kjøpt to Panasonic VL2020 fra RS. Ingenting negativt å sei om RS. Der finns folk du kan prate med på Skjetten (64834000), men varene blir nok sendt fra England. OBS! Om du ikkje alt har gjort det, sjekk om nøkkelen berre treng re-initialisering og les litt før du sprettar opp nøkkelen. http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=498843 http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=815604 http://www.bmwgm5.com/kf_repair.htm Eg viste eg skulle være forsiktig, men klarte å kutte laus ein motstand når eg opna min nøkkel. Når eg lodda på igjen med min altfor store loddebolt så låsna ein kondensator og ein spole. Dette er små komponentar (smd 0603: 1,6x0,8mm). Eg endte opp med å kjøpe donorelektronikk på Ebay. Med litt bedre spiss på loddebolten så gikk det greit å lodde av og på komponentane. Batteriet mitt (fra 2002) viste seg å være i fin form. Etter re-initialisering fungerte begge nøkklane mine igjen. Alt var eigenleg unødvendig.. Ja, eg har liggande nye Panasonic batterier og donorelektronikk med nesten alle komponentane og dødt batteri, men det er sikkert enklare med batteriet som MariusW linka til sidan må mekke til beina på Panasonic batteriene. KnutUH
×
×
  • Opprett ny...