Gå til innhold

SaitekQ

Medlem
  • Innholdsteller

    182
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Bosted:
    Narvik / Nordland

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

SaitekQ's Achievements

  1. For å gi den et løft utseendemessig anbefaler jeg deg til å få tak i M-sideskjørt til den. Lakker skjørtene sølv, så lakkerer du nederste del av front og bakfanger sølv også. Vil gi bilen et utrulig løft på utseendet. Dette kan du fint lakkere med boks.
  2. Løsner "nesten alltids" om du slår på godset konen sitter i med en hammer. Mange kraftige slag så løsner det plutselig.
  3. Kanskje de må bankes ned lett med en gummi hammer eller noe sånt? Det er vel en kon og splines på disse skruene. Var hvertfall det på skruene jeg kjøpte.
  4. Hvordan pris ser du for deg? Og hvordan festes denne.
  5. Hei, Tar de to skinn greiene til stolene. Den setebeltespenne beskyttelsen
  6. Var greit interiør i den 525'en da, men personlig ville jeg styrt unna begge. Er du litt tålmodig kommer det nok ut noen E34'er som er nice
  7. Hvor holder du til ?
  8. Min knirket noe jævlig i forstillingen når jeg svingte. Da var det hjelpesnekken som var for hardt strammet, og denne kneip og "hoppet" bortover. Var smelling og knirkning.
  9. Nei det tror jeg ikke, men når min sikring var gått under der, så fungerte ikke sentrallåsen slik den skulle. Da var det noen dører som ikke låste seg opp. Ellers kan det jo tenkes at det er brudd i ledningsnettet til bakluken. Det tror jeg er et vanlig problem på E34 sedan.
  10. Shot in the dark men min sentrallås begynte å tulle for en stund siden. Da var det en sikring under baksetet som var gått. Du kan jo sjekke om du finner noen sikringer enten under baksetet eller i motorrom som er gått, så kanskje du får liv i sentrallåsen der bak. Som sagt shot in the dark, men verdt et forsøk.
  11. Er den sorte refleksplaten solgt? Og den Hella DE langlykten, er det til venstreside? Sett iføre fører sitt perspektivt. Mvh Thomas
  12. Det at den blir tyngre på rattet er bare positivt for min del, da jeg syntes min E34 alltid har vær for "lett" på rattet. Har slitt med sporing og dårlig veifølelse helt siden jeg fikk bilen. Så nå prøver jeg å bytte alt. Gjelder en 1992 525i sedan. Nå har jeg byttet til -Powerflex traversforinger, -M5 stabstag bak, -Powerflex i caster forran, -M5 styresnekke, -Bilstein dempere og lowtec 60/20 fjærer hele veien rundt. -Generelt ALT av stag og foringer nytt -25% LSD diff -Nye hjul-lager -Hjelpesnekke Blir den ikke bra å kjøre nå så vet ikke jeg. Skal bare montere resten så er den klar for prøvekjøring om noen dager. Har du merket noe til annerledes utveksling på M5 styresnekken Vegard? Mvh Thomas
  13. Jeg har montert M5 snekke på min 525i, men har enda ikke prøvekjørt da hele bilen står i molekyler. Er det noe problem å kjøre med "vanlig" servopumpe og M5 snekke? Mvh Thomas
  14. Takk for svar. Skal prøve når jeg kommer hjem. Er så sykt irriterende når noe på bilen ikke funker.
  15. Takk for svar. Skal sjekke ledningene når jeg kommer hjem, men burde det ikke klikke i releet fordi? Mvh Thomas
×
×
  • Opprett ny...