Hadde bilen på BMW sulland hvor jeg ble fortalt at dieselpumpa i tanken var ødelagt da bilen ikke starta. Bytta den fredag og brukte den lørdag uten problemer. I dag ville den ikke starte med splitter ny pumpe og da målte jeg 4,9V fra kontakta som skal kobles på pumpa. Så på en video på nettet at han hadde 10-11V og 4,9V er vel altfor lavt til at bilen skal starte.. Hører at pumpa ikke går. I papirene mine står det at BMW sulland målte 4,9V på gamle pumpa, men siden jeg får det samme ved å måle på kontakten så går jeg utifra at de har målt på feil sted... Setter og spørsmålstegn ved at de sa til meg at de tvangskjørte pumpa på reléet og da starta bilen. En defekt del er vel defekt uansett hvordan man kjører strømmen inn på den. Jaja, noen som vet hva som kan forårsake alt for lav spenning i kontakta inn på pumpa? Tenkte å sjekke reléet, men får ikke tatt ut den det gjelder, sitter 3 koblinger foran.. Noen som vet hvordan man får tatt ut reléet?
Gjelder en E46 320d facelift