Gå til innhold

AsconaA

Medlem
  • Innholdsteller

    96
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om AsconaA

  • Bursdag 08/13/1986

Profile Information

  • Interesser:
    Kongsberg

AsconaA's Achievements

  1. Kjøp støpejernsmanifold med en gang, min hadde blitt bytta før jeg kjøpte bilen til orginal manifold på BMW, den holdt ca 30000km før den nye sprakk. Da bytta jeg til støpejern
  2. http://bimmers.no/topic/761207-kvinelyder-i-rattstsammen-e60-video/
  3. Skal selge BMW E60/61 18" Msport hjul. Style 135 heter de. Er beregna på E60/61, men passer sikkert andre modeller. Er vel ET 20 om jeg ikke husker feil. Sitter 245/40-18 dekk på de med bra mønster. Ble slipt og lakkert i fjor med ei sølvfarge med en god del mer effekt (metallic) i seg så de ser meget bra ut i sola. Carbon BMW emblemer følger med. Disse er bare å montere på bil og kjøre Fine hjul før sommern begynner Befinner seg i Kongsberg. HBO 4500,- Kan selges billigere ved hurtig avgjørelse. Dette er felgene:
  4. Er vel tida for å selge sommerfelger nå, så får knipse noen bilder i dag
  5. Hei, visste ikke helt hvor jeg skulle legge denne hen, men lufter salg av mine 18" orginale Msport hjul til E60/61. Lakkert opp i sølvfarge med mye metalliceffekt, så ser veldig fine, spesielt i sola. Grunn for salg er kjøp av M5 hjul. 2 dekk gått en sesong, 2 dekk gått 2 sesonger. Hva kan man ta for et sånt sett? Har sett di på finn til rundt 10k, men føler det er urealistisk. Sånne felger:
  6. Høres veldig ut som tannstanga. Ett eller annet sted der har det blitt j....lig tørt
  7. Løftebukk er ett must! Åssen gjorde du med turbo og partikkelfilter?
  8. http://bimmers.no/topic/761207-kvinelyder-i-rattstsammen-e60-video/ Sjekk ut denne, jeg har gjort det på min.
  9. Åssen AE pærer sitter det i på disse bildene? Lyste meget sterkt
  10. http://bimmers.no/topic/771898-bytting-av-turbomanifoil-bmw-e61-525d/
  11. Har bytta 2 manifolder på 525 jeg
  12. Jeg gikk inn i plastinnerskjermen første gang jeg gjorde detta, men fant fort ut at det er liten vits, veldig kronglete å komme til skruene fra den retningen. Må gå inn ovenfra og rett inn, mutterne har 10mm hode, så går greit med ei skralle og en liten forlenger. De 3 boltene til turboen lar du sitte til du har vært under og løsna 2 15mm bolter som holder partikkelfilteret fast i eksoshuset på turbo. Så løsner du klemme på eksosen like etter partikkelfilter og skyver hele partikkelfilteret til side for turbo. Deretter går du inn ovenfra i luftfilterhuset med 16mm 12kant pipe og skrur opp de 3 boltene til turbo. Husk også å skru av oljetilførsel til turbo som sitter like bak dynamo på blokk. Når turbo er løs legger du den bare litt lenger ned, den legger seg i klem mellom partikkelfilter og motorfeste, så der ligger den fint Deretter er det bare å skru av alle bolter på manifold, dra den ut fra blokka og opp
×
×
  • Opprett ny...