Den har vel den nye iDriven? Liten skjerm riktignok. Det er jo en 09mod.
Du har nok helt rett. Jeg ser mer og mer på M3. 335i’en er uansett ikke aktuell over 350k 😊
Selger bilen min da jeg er på utkikk etter e-92 igjen. Kan være interessert i en byttehandel.
Kmsand: 151000
Servicer fulgt.
Aldri trimmet.
Stor navi, ventilerte komfortseter, full msport, sportsautomat++
PRIS: 220 000,-
Det tviler jeg ikke på. Men er det gjort så mye det siste året at den har steget 50k?😜
Det er klart, men om man ser på km og hvor strøken denne er så må man nok fort legge 150k mer på bordet for en M3😊
Det norske markedet er vel strengt tatt bare denne her pr i dag. Hvis man ser etter manuell og m sport
Såpass ja😂 Jeg driver å sikler på den om dagen. Er ikke lett å få tak i en fin en med manuell, lav km osv. Personlig syntes jeg den er for høyt prisen. Spesielt siden den har gått for 360 og 350 de to siste årene😊
Enig i at den ligger høyt, men om man sammenligner med det som ligger på finn.no nå så kan det forsvares at dette er den dyreste. Lavest kmstand pluss at den er i meget god stand.
Men om noen er interessert så er han villig til å diskutere pris😊
En kompis som selger. Bilen er meget bra ivaretatt og servicer fulgt. Stått i garasje i hans eie. Dette har mer eller mindre vært søndagsbilen hans så den er i sjeldent god stand. Et direkte resultat av hans forsiktige bruk!
Bilen fortjener en bimmers eier som fortsetter å ivareta den 😊😊😊
http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=84345004
Rare greier.. Tok diagnose og slettet alle feilmeldinger. Da kom jaggu batterilampen tilbake. Lyste nesten hele veien hjem før den slukket. Nå er den helt borte igjen😋
Anyone?
Ja, må vel begynne fra dynamo og leite frem til instrumentet. Feilen må jo nesten ligge der. Bilen står på verksted nå, men jeg tviler litt på kompetansen dems når det gjelder dette.
Og at en diode ryker har jeg ikke jeg vært borti før heller.
De skulle ta en diagnose på det så får jeg håpe det kommer et svar da😊