Hei og hopp! Her har det vært lite aktivitet den siste tiden, som du skriver -ZaiBo-, går det litt i rykk og napp med jobb, studier og kjip økonomi. Per nå står bilen lagret hjemme, sent i juni røk toppakningen på bilen av uvisst årsak, sammen med ødelagt toppakning forsvant også lysten til å fortsette på "prosjektet", denne har dog heldigvis kommet igjen!
Skaden arbeides med å reparere, topp har vært undersøkt for skader og funnet plan og i orden hos Unneberg Bil i Vestfold (Boblemekka), deler er bestilt og hentet hos GS. Legger ved et bilde av det som skal byttes nedenfor; toppakning, toppdekselpakning og eksospakning, med tilhørende bolter.
Samtidig med at toppen har vært av, har det kommet frem at vippearmer og kam er temmelig utslitt, røret som spyler dette med olje ser ut til å være tett, her virker det som om noen har vært kjipe med oljeskiftene opp igjennom.. Dette skulle helst vært byttet når vi først har av toppen på bilen, men må vente til neste lønning. Blir spennende å se om en litt kvassere kam vil ha noen effekt!
Bilen har også vært til en noe sen ( ) Eu-kontroll, hvor det ble funnet feil på dempere og fjæring, antakelig etter jordeturen i Januar. K.A.W 80/45 fjærer med Bilstein-dempere ble bestilt fra NH-tuning i Tyskland, i god tro om at dette skulle komme frem relativt raskt. Nesten 2 måneder senere, med krangling og utallige unnskyldninger fra firmaet er nå settet i Norge, og ankommer min dør senere idag - bilder kommer når pakken ankommer!