Gå til innhold

MarcusSteffensen

Medlem
  • Innholdsteller

    530
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av MarcusSteffensen

  1. no begynner jeg å bli fornøyd mangler noen breiere 3-delte
  2. da har bilen blitt mye lavere fremme skulle vaska bilen får jeg tok bilde, men jaja
  3. Noen som vet hvor det selges helt flat leppe? Skal bare ha noe som bygger litt ned og fram Om ikkr lurer jeg på å kjøpe samme som jeg hadde før... Karbon er uaktuelt isåfall
  4. Takker! Tviler på jeg gidd å sote mer
  5. - fått fjernet justeringa bake - kappet og justert eksosen - nye alu-skilt - må få justert camber og tatt 4 hjulskontroll - mulig jeg hiver på 10mm spacer framme - lyst på nye felger og coilovers
  6. Om du skal ha ifg2 så MÅ du kjøre 9,5 på alle 4 8,5 felgen ser ikke ut Jeg hadde det på min e91 lci
  7. utrolig fin bil og fine planer! tror den faktisk kunne kledd style 95 felgene
  8. Hadde ikke skiva imellom der er klaring! Men klunker litt...
  9. brukte filmen blei bra det! sålenge det sitter på
  10. Noen få mobilbilder må få den rumpa dieselstuss og topplager montert stickern bake tror jeg nok blir fjernet
  11. Følger med her
  12. Topplager montert😁 Holder på å sveise sammen røra til eksosen nuuuuu
  13. va så rå den! har løftebukk på vegsund slip
  14. Hehe redd for at den blir heilt udugli... Bilen blir stående på bukken i helga. -2,5 toms rakrør (blir ikke dpf delete) - topplager
  15. såg veldig bra ut dette! coilovers, felger (18) og shadowline så blir ditta solid
×
×
  • Opprett ny...