Gå til innhold

350z

Medlem
  • Innholdsteller

    11
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Nylige profilbesøk

1173 profilvisninger

350z's Achievements

  1. Heisann alle sammen Eg har mulighet å anskaffe 6WB til en bra pris om noen uker, så om det er noen som er intressert så er det bare å seie i fra Eg må vite det før den 17 mars om det er noen som skal ha. Eg vil også ha mulighet til å anskaffe på eit senere tidspunkt men da er det mulig det blir litt dyrere. 6WB til F0x og F1x til 6000kr med slettet eeprom 6WB til F3x til 9000kr med slettet eeprom Kan også være behjelpelig med montering og koding med eit lite tilleg i prisen PS!! på F3x er det lit arbeid å monter 6WB på biler med basic instrument. På dei med 6WA er det enklere men fortsatt lit meir jobb enn F0x og F1x pga enn må legge ny I-Level på biler som er eldre enn Mars 2017 (17/03)
  2. Da har den første NBT vært i programmering benken
  3. Eg har alt som trengs for å gjere det inkludert ICOM 😉 så eg kan fikse det for deg om du vil det
  4. Hei. Ja eg har en 100A strømforsyning som eg brukere til dette. Ka bil det er skal om?
  5. Heisann alle samme. Om det er noen som trenger hjelp med retrofit av utstyr i sin E eller F serier så kan eg hjelpe til med det meste Kan også være behjelpelig med å finne deler som trengs for det evt ettermonteringa og eg kan også utføre I-Level oppdatering og koding av E, F, I og G serie. Kan feks retrofite CIC, NBT, NBT EVO, COMBOX, 6WA, 6WB (full digitalt display), KAFAS ++++ Noen bilder fra min F01 2010 model som er blitt retrofit til NBT EVO med AppleCarPlay fra CIC Noen bilder av test/programmering benken No er ikke noe annet enn zgw tilkoblet, så derfor får eg ikke opp noe annet. Også tillaget for ATM modul
  6. For å svar på mitt innlegg for å kanskje hjelpe andre en gang Eg fikk masse hjelp i fra BMW Retrofit i Sverge som ka meg support til å bygge min egen test/programmering benk for NBT og NBT EVO + support på hvordan eg skulle få liv i den igjen. Så vist det er noen som får problem med sin NBT eller NBT EVO etter retrofiting, så kan dere sende den til meg så kan eg sette den i test/programmering benken å legge inn på ny I-Level uten å bli påvirket av uorginale moduler eller annen moduler som ikke er tiltenkt sammen med NBT/NBT EVO
  7. 350z

    HUD F11

    Kan også få opp entertainment, telefon list og blink lys men dette må kodes for å få det opp
  8. Hei alle sammen. Er det noen i Norge som driver med retrofit av NBT EVO som kan flash liv i min NBT EVO igjen. Den er montert i ein F01 så den har ikkje riktig ZGW,FEM og BDC modul så kan ikkje bli gjort på standard metode med rheingold og ICOM :/
  9. Eg bruker 2 av denne til min F01 som er parallel kobla slik eg får 100 amper ut. Har testa den med absolutt alt eg kunne sette på i bilen å da leverte den 96 amper og 13,7V. Testa den ca ein halvtime uten dei vart noe særlig varme På E serie er det sikkert nok med 1 stk sia den trenger kun 50 amper mens F serie trenger 70 A Billigeste og beste løsninga eg fann. Men det er kun nødvendig for I-Level oppdatering ikkje koding, på koding kan motoren stå å gå mens enn helder på http://www.12voltpowersupplies.us
  10. Eg har nylig kjøpt meg ein E46 320 coupe å første eg måtte gjere var å skifte traversforinger og diff foringa. Etter eg skifta det så vart bilen altfor høy bak Kva kan gjere dette? Det eg har sjekka er: fjæra ligger som den skal. løsna alle armene bak som er bevegelse i også stabstag, satt bilen på bakken å festa alt igjen sånn det foringer ikkje er med press i normal posisjon. Her er det eg har gått ut ifrå med tanke på høyden. Min er med 15 tomms felga, å da er høyda 59cm og 60cm målt på angitt plassene.
×
×
  • Opprett ny...