Jump to content

sveinongen

Members
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

sveinongen's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

1

Reputation

  1. Har hatt dieselpumpe havari og har skiftet alt av deler og flushet rør og tank. Rail pressure actual viser 0-15 bar når jeg prøver og starte. Hør testet med gammel sensor og sjekket regulator på rail og sjekket om det er spon i erstatnings pumpen. Den nye føde pumpen jeg bestilte var uten nivå måler (ny måler bestilt). Før jeg demonterer mer igjen så lurte jeg på om det er pga nivåmåleren som mangler og at den viser 0 på nivå i dash som hindrer pumpen i og bygge trykk for og beskytte pumpen siden bilen tror tanken er tom? noen som kan bekrefte/avkrefte dette?
  2. Skifta pakning i dag og montert tilbake. Ikke noe stress og løfte motor mer en 25mm, kan fint løfte 8-10cm. Bare løsne rør til oljekjøler på brakketten foran motor, koble fra slange mellom intercooler og turbo. Fjerne stab stag i motor rom👌
  3. Er det pg rør og slikt? Hør løsnet på en del rørfester så motoren er jekket 10cm
  4. Takk for svar, gjelder 2008 mod 520d N47 motoren. Begynte i dag og fant ut at traversen måtte ned. Skal man påføre silikon mellom pilene eller kun der hvor pilene er ? Ser det blokka er delt der hvor pilene et så antar det kun er der det skal påføres
  5. Ingen som har gjort dette før?😊 Setter pris på om noen vet om travers må ned eller ikke😊
  6. Hei, Har lekkasje fra bla. bunnpanne pakning. Lurer da på andre som har gjort dette og fremgangs måte? Snakka med en i GSbildeler og ble fortalt at det bare er å løsne røret til peilepinne og høyre motorfeste og jekke opp motor så får en ut bunnpanna? Bruker dere tetningsmiddel som anvist i service manual? og skal det være der som pilene er eller mellom pilene
×
×
  • Create New...