Wolfeh Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 Har handlet med bmwt. Har hatt en del problemer, fikk delene jeg bestilte nesten 2 måneder etter at penger var på hans konto. Så var delene fra en engelsk bil og kunne ikke brukes. Venter fremdeles på svar ang nye deler. Anbefales, vel det vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erik2k3k Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 noen som har handlet med GARASJESALG så i noen av di andre postene at d var noe useriøst .... men lurer på om noen faktisk har handlet med han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 Da vil eg annbefale Pernezz. eg solgte ein ryggelysbryter te han, og han overførte pengene på forskudd til meg. Håper han e lika fornøyd. Venter på svar om han har fått bryteren i posten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heltn Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 Vil anbefale bomabim på det sterkeste! Kjapp trygg og billig Kjøpte teppe til e30, dagen vi avtalte pris, kvelden sendte han! Takk for en fin-fin handel Slike vil vi ha fler av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tom arne Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 har handlet hos minibusa. s38b36. steven. motorfester. monster11. foringer. kan anbefale alle tre på det sterkeste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwt Skrevet Februar 8, 2009 Share Skrevet Februar 8, 2009 Har handlet med bmwt. Har hatt en del problemer, fikk delene jeg bestilte nesten 2 måneder etter at penger var på hans konto. Så var delene fra en engelsk bil og kunne ikke brukes. Venter fremdeles på svar ang nye deler. Anbefales, vel det vet jeg ikke. sendt deg pm. når du skal legge meg inn på denne kan du nevne årsaken også slik at ting ikke bare kommer fra en synsvinkel,ok? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Februar 10, 2009 Share Skrevet Februar 10, 2009 stfu kan anbefales på det varmeste! Forhåndsbetalte (etter å ha fått navn, adresse og tlf.nr.) for et ps3 spill, som ble sendt i posten kort etter betalingen var mottatt. Pakken ble mottatt i dag og innholdet var som lovet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Februar 10, 2009 Share Skrevet Februar 10, 2009 hvorfor er ikke denne sticky enda?greit og gå inn her og skjekke om det har vært noen andre brukere her som har hatt noe problemer med den personen man er i ferd med og handle av. Lurer på det samme!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 Har handla med prosjekt34 S.Bjørkås m-alpin Jostein Jørgensen BMW-e36-e46 diesel_luring ChrZZ lagrinn Ingen problemer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Februar 12, 2009 Share Skrevet Februar 12, 2009 Har nå også handlet med 540ESS, og også han kan anbefales på det varmeste! Ingen problemer å forhåndsbetale til og pakken ble sendt så snart pengene var på konto. Takk for handelen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Februar 12, 2009 Share Skrevet Februar 12, 2009 Personer jeg har handlet med og som jeg ser på som seriøse: BmwMarianne, M3 Yngve, Azeton, Astri, Stephan.s, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30Punk Skrevet Februar 13, 2009 Share Skrevet Februar 13, 2009 Akkurat kommet hjem ifra Høbøl å handlet 535 diff å hattehylle til e34 av "Bmw-Marianne,tidligere" "muska" til en VELDIG hyggelig pris! Anbefales,hun har mye deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Februar 13, 2009 Share Skrevet Februar 13, 2009 God og ryddig handel med M3 Yngve og Tsbusa. Kan anbefale disse karene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenJ Skrevet Februar 13, 2009 Share Skrevet Februar 13, 2009 Har akkurat kjøpt støtfanger av Krutte-39, den var som annonsert. Og handelen gikk raskt og greit, annbefales! Mvh Morten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Februar 14, 2009 Share Skrevet Februar 14, 2009 jeg har ikke stor handlet noe her, men Mexos kjøpte jeg interiør av og det gikk feilfritt. hyggelig kar som man kan stole på. så kan jeg ambefale JE motorsport, NA og Linren. alle hyggelige som man kan handle med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå