Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

Har til nå både solgt og kjøpt masse deler av pålitelige og trivelige forumbrukere her inne. Er for mange å ramse opp da jeg ikke har oversikt over alle, men dere vet det selv dersom dere selv ser dette innlegget. Meget godt fornøyd til nå :)

Men så til saken. Før eller senere måtte det bare skje. Vil advare samtlige her inne om en svindler som kaller seg 335Tic som visstnok hører hjemme i Horten eller Mosjøen. Han har svindlet to brukere her inne, og jeg har muligens avverget et tredje svindelforsøk. Politiet blir satt på saken på fredag, så jeg håper på en løsning av ett eller annet slag etterhvert.

Bryr meg ikke om å legge ut saken i sin helhet akkurat her, men for dem som er interessert står det meste i denne tråden (salgstråd som jeg delvis har "tatt over"):

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=109069&highlight=

Dersom noen her inne kan komme med relevante opplysninger om denne brukeren, mottas disse med takk :)

Da er saken avsluttet siden jeg etter mye om og men har fått tilbake pengene jeg har blitt svindlet for. 335Tic fikk tydeligvis kalde føtter og angret seg, men vil ikke tro at han noen gang får solgt noe her inne igjen.

Saken viste seg å ikke være helt sånn som jeg først antok i mitt første innlegg her, men for dem som er spesielt interessert kan de lese tråden min her:

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=1119966#1119966

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

creds til Jan Tore for en rask sending av Riger front fanger til e36. var faktisk jeg som var somlete med og hente den pga jobbing på havet og d beklager jeg til han. men alt lå fint i pakken, han hadde til og med kjøpt nye pærer og d ene dekselet til grøfte lyset, dette satte jeg stor pris på. bare en tanke om han at brydde seg slik at jeg kunne instalere alt med en gang uten og måtte kjøpe masse små ting her og dær. takk :)

mvh en fornøyd john-erik :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har handlet noen ganger med Morty999 nå men den siste pakken har jeg ventet over 1mnd på nå og jeg får ikke taki han. han svarer ikke på sms pm eller i sin egentråd på forumet.

så jeg anbefaler ikke noen og handle med Morty999 lengre.. går vanlig vis treigt og få pakkene med han og er veldig mange dumme bort forklaringer hele tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke hva jeg skal si hvordan erfraring med 325icab_88 var, bestillte tårnstiver av han, tok meget laaang tid førs sier han skal sende imorgen, så går d nesten en uke og sier beklager sender imorgen. men ventet uken igjen og da kom påske og fikken idag.. og det sto at den passa 316 318, men den passet fint ikke....

Har hatt min runde der for 1 år siden snart. Tårnavstiveren var like tykk som en brøytestikke og festene måtte tilpasses. Var langt fra bolt-on.

Metallet som den var laget av er også av dårlig kvalitet. Min har alt gitt etter.

Men igjen, noenganger får man hva man betaler for. Disse kostet ikke all verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...