Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

Har handlet endel med Giljen her på forumet, virkelig til og anbefale ;) nå bor vi nokså i nærheten av hverandre, så jeg har av og til henta tingene og betalt i etterkant, men han vet jo hvor jeg bor så hvis noe skulle bli trøblete, er det ikke verre enn og komme og skru det av igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter jeg har kjøpt og solgt en del ting på forumet her i år og fjor så ser at ikke så mange seriøse.

ser ut som at alle som skal kjøpe ikke vill betale i postoppkrav og hva det koster .blir derfor enige om at dem skal føre over penger....av en merklig grunn så pleier dem og bli overført en stund etter at kjøper fått delene???

og kjøper du her så vill dem ha pengene først. er nå lei av at dem sender deler som er (feil) og når du da må betale for frakt til dem igjen, for og få igjen pengene dine,,,så får du i svar at dem har dårlig råd og jeg får pengene senere

nå for noen uker siden kjøpte jeg spacere av en her på forumet,etter at pengene var ført over så gikk det noen dager...så fikk jeg en mld på min telefon.skal ikke selge dem allikevell men en kompis har dem samme til salgs..ok sier jeg får etter da enda en uke endelig spacerene mine....men faaaaeenn,, jeg fikk 2 stk ikke 4....og den ene er det skjert i......kontakter selger igjen,får da ført pengene tilbake.men kan vist ikke retunere dem enda ??pga han vill jeg skal sende dem til en ny kjøper,stakars kjøper som får 2 spacere da og den ene er det kuttet i med vinkelsliper.

jippi. er ikke alle som er like seriøse her på forumet.

og jeg hatt uflaks med flere.

men har også handlet med folk som er veldige ryddige og greie

mvh

gorm

dette inleget ligger også på en annen side her,fikk beskjed om og legge den hit.

men det jevligste er at i dag igjen kom det deler jeg kjøpt på forumet her,og var ikke hva selger sa.faennnn

_________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handlet diverse fra "AlXz" og forhåndsbetalt.

De kom i posten like etter og som beskrevet.

Grønt lys fra meg på AlXz :wink:

Kjøpte felger av han, var i bra stand. Litt mindre gummi enn som sagt men gikk ned litt i pris så da gikk det greit og var veldig hjelpsom. Pluss fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har i det siste handlet i fra 635csi, manta-a og stianvii. Jeg har fått varene mine, og de har fått pengene sine... Foreløbig fornøyd med varene... Så får jeg håpe de er fornøyd med pengene sine. :)

Jeg må si jeg hadde min skepsis til manta-a, da han glemte å sende med TUV-papirer til fjærer og senkesett, men han ettersendte det og det kom i dag. Flotters :)!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gjort en byttehandel med iNthe (Øystein) som ikke gikk helt som den skulle. Fikk en del som var til feil side OG var ødelagt, tydelig ødelagt. Ble enig om en sum han skulle overføre til meg, og dette har han sagt er gjort men er bare tull.

Har snakket med han, sendt sms osv.. senest igår.

Idag husket han ikke hvem jeg var engang :roll: HELT utrolig.

Så inntil du fikser opp i dette Øystein står denne meldingen her

Så vær ops på han.

Fra: iNthe (Offline)

Til: wagon (Online)

Skrevet: Tir Mai 26, 2009 22:06

Tema: Re: Overføring

wagon skrev:

Venter fortsatt på overføring fra deg, skjer dette snart ?

''hei. pengene skal være overført til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så at det var en bruker(griselat) som skulle selge noen alu dører .ringte vedkommene og sa at jeg ville ha dem,spurte om kontonr så jeg kunne føre over penger,men fikk ikke det.pga passet ikke han at dem ble hentet før etter pinse, fikk da mld 1 dag før pinse var ferdig , at dem var solgt.fint når du gjør en avtale på tlf og dem selger varen til andre.

heldigvis var det ikke ført over penger -for han hadde ratt solgt dem 2 ganger??? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler kongstian87 på det varmeste.

En meget hyggelig og seriøs kar.

Leverer alltid som avtalt :)

Er meget fornøyd :)

Kan anbefale CLERION som en seriøs selger. Kjøpte en vinge(m3 kopi) av han idag.

Vi prata på telefon om hvor vi skulle møtes,og alt gikk veldig bra. Jeg fikk vinga,og han fikk pengene.

Og så slo vi av en hyggelig prat om BMW :D

Henger meg på disse, meget hyggelige karer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...