Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

a-dekk as, Oppkrav er ingen sikkerhet. Selger risikerer å bli belastet for frakt om kjøper ikke betaler ut pakken, og kjøper risikerer å betale ut en stein, telefonkataloger, you name it. Dette har skjedd mange ganger før. Derfor vil selger sikre seg at han får dekket frakten. Syns nå det er litt merkelig å henge ham ut for det. Klarer dere virkelig ikke gjøre opp slik at begge får det som de vil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HE,HE... Dette med å sende ting i oppkrav til folk er no dritt! Har flere ganger opplevd det her inne at jeg har sendt ting til folk som ikke har blitt avhentet, da sitter jeg igjen med både oppkravsgebyret og returkostnadene til meg :evil: Prøvd å ta kontakt med de det gjelder senere på PM og tlf, men ikke no svar. Dette er sinnsykt irriterende og ødelegger for alle som faktisk er ærlige folk. Det danner for min del en skepsis til å handle med ukjente folk. Men skal også sies at det er mange rederlige folk her på bimmers. de aller fleste handlene/salgene jeg har gjort her er jeg fornøyd med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

a-dekk as, Oppkrav er ingen sikkerhet. Selger risikerer å bli belastet for frakt om kjøper ikke betaler ut pakken, og kjøper risikerer å betale ut en stein, telefonkataloger, you name it. Dette har skjedd mange ganger før. Derfor vil selger sikre seg at han får dekket frakten. Syns nå det er litt merkelig å henge ham ut for det. Klarer dere virkelig ikke gjøre opp slik at begge får det som de vil?

Poenget var at han skulle ha 1000kr ikke 218kr som det koster.. og da blir jeg litt skeptisk.. I tillegg som han kaller med idiot, så syntes jeg hans opptreden var litt feil. Frekk er han! Men jeg sletter alt sammen gidder ikke å krangle mere enn nødvendig på dette forumet!

Det værste er jo at han kaller seg en av de mest seriøse her inne med sine 130 innlegg.. ja jeg blir skeptisk på sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gjort en byttehandel med iNthe (Øystein) som ikke gikk helt som den skulle. Fikk en del som var til feil side OG var ødelagt, tydelig ødelagt. Ble enig om en sum han skulle overføre til meg, og dette har han sagt er gjort men er bare tull.

Har snakket med han, sendt sms osv.. senest igår.

Idag husket han ikke hvem jeg var engang :roll: HELT utrolig.

Så inntil du fikser opp i dette Øystein står denne meldingen her

Så vær ops på han.

Fra: iNthe (Offline)

Til: wagon (Online)

Skrevet: Tir Mai 26, 2009 22:06

Tema: Re: Overføring

wagon skrev:

Venter fortsatt på overføring fra deg, skjer dette snart ?

''hei. pengene skal være overført til deg.

Har helleg ikke fått varen som avtalt med han. Kjøpte frontfanger der gitteret manglet, han skulle sende dette med en gang og det er bare kommet unnskyldninger for at han ikke har fått send. I tillegg var fargen en helt annen en det jeg ble lovet, betalte mer for denne fangeren enn en annen jeg hadde fått tilbud om bare pga av at det var "riktig" farge. Nå svarer han ikke på pm, selv om jeg ser at han har fått de.

Så pass opp for denne fyren!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diesel_luring er useriøs selger!!!

Skulle kjøpe diverse ting av han, og han sa at pakken var sendt, men fikk den aldri... Tok kontakt med han igjen, og da hadde han glemt å sende pakken, men skulle gjøre det straks... men fikk fortsatt ingen pakke... Og jeg har siden aldri fått kontakt med ham :(

Noen som vet hva han heter??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har vært borti Tim320d. Kjøpte en kam av han 22. mai. Han skulle sende sendingsnr Mandagen etter. Fikk aldri noe sendingsnr eller pakke. Senere sa han at han hadde slurvet med skrifta og fått den i retur.

Nå er jeg lei av å vente og ikke få noe som helst kontakt med han i det heletatt. Har nå sendt PM om å få pengene mine tilbake.

Jeg ville ikke anbefale å handle med han.

Noen som har noen tips?? Andre gang jeg handler med noen på forumet her.

Første gang var med Alxz og det kan anbefales. han leverte etter avtale og deler i den stand det ble anonsert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ca samme erfaring med tårnstag fra Klausen tuning, mye rot og ting som ikke passet, skulle egentlig hente dem men pga omstendighetene så passet det ikke noen av gangene, til slutt sendte han dem til meg uten ekstra kostnad.

Men kvaliteten var heller så som så, men kan ikke kreve all verden heller for 500kr..

Har ellers ikke handlet noe særlig herifra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...