Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

Handlet av mange her, og absolutt masse ærlige, og greie selgere og kjøpere her. Siste jeg handla av, er Kenneth520ia, og bjørntore. Begge to kjempe greie og handle med:)

Har ikke du handla hos meg?

Han skrev vel at det var de siste han handla med, sikkert de eneste han husket brukernavn på også.

Men jeg skjønner deg godt, de første åra jeg var her var det vel få som sendte så mye deler, kjørte gratis og leverte osv som meg.

Var vel bare en som husket på meg i denne tråden.

Vet du selv at du driver renhårig får det vel holde egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handlet av mange her, og absolutt masse ærlige, og greie selgere og kjøpere her. Siste jeg handla av, er Kenneth520ia, og bjørntore. Begge to kjempe greie og handle med:)

Har ikke du handla hos meg?

Joda, har det, og du passer rett inn sammen med de ærlige og greie!

Er ikke superfink alltid til å huske og legge inn alle jeg har handla av her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Infinity anbefales ikke!!!!!!

useriøs fyr!!! anbefales ikke i det hele tatt!

avtaler at jeg skal hente sideksjørt av han og jeg sier nei til en annen her inne som jeg egentlig skulle kjøpe av så jeg mister disse også. så selger denne fyren det videre til en annen uten å svare på meldingene. en avtale er en avtale!!

helt utrolig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"solgte" en topp til Kimmit Racing, eller dvs han sa han skulle ha den, pengene var overført sa han og toppen ble pakket, navn skrevet på og lagt i bilen.

Etter noen dager og jevnlig sjekking av nettbanken var det ikke kommet inn penger. Skrev pm om at pengene ikke var kommet enda og han sa det må ha skjedd en feil med banken :---)

Etter 4 pm som jeg ser han har mottatt med spørsmål om hvor det blir av pengene har jeg enda ikke fått svar. Det er nå over 1 mnd siden.

Så fikk jeg pm fra en kar som var blitt tipset av kimmit om at jeg hadde en topp jeg skulle selge.

Elendige greier fra en kar som liksom driver firma og skal holde et bra rykte.

Tommel NED fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Useriøs: Fixfax (pga solgt til høyere bud på PM uten å informere om dette)

Har selv solgt til fixfax, uten at det var noe annet enn positivt:)

Har har kryss i margen hos meg.

Handle med han er nok ikke noe problem, er jo bare at tingene ble solgt til ett høyere bud enn hva jeg visste om. Så jeg da ikke fikk bydd høyere og da evt vunnet.

Derfor blir den en useriøs fra meg. Dessverre.

Fortsatt grinete ja.

Det som er greia er at jeg solgte ett sett bremser, skiver, klosser og stålomspunnede slanger.

Hadde en æffære med en kar som bydde meg det jeg ville ha for skiver og klosser, så føyde jeg til stålomspunnede slanger, fikk ett bud som var tilsvarende han andre sitt, bare litt høyere, grunnet at maZe ville ha med slangene også.

Skreiv i tråden at høyeste budet innen kl 24 vant.

fikk ett bud på pm ja, men det var høyere enn ditt, sa heller aldri att bud pr pm ikke var lov.

Det kan også diskuteres om budet ditt på 2000 var høyere enn han sitt på 1500 uten slanger, og han kom med ett bup på pm.

mest lønnsomt for meg, mest fair for alle, ingen nektet deg og by på pm.

Har i allefall solgt endel her, aldri hørt noe negativt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...