Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

Skulle bytte litt deler med Siohz.. Blant annet en vanos men den fant jeg aldri og han fikk en 1000 lapp siden jeg ikke fant den. Sendte avgårde coiloverene mine som er gategodkjente i bytte mot et ksport m3 inverted senkesett pluss han fikk med en bakpotte...

Fikk først ikke avgårde delene.. Sendte så delene avgårde igjenom jobben hos bring.. Fikk pakken i retur. Da hadde den vært forsøkt levert. selv sier han at han aldri har fått noen llapp eller tlf om pakken.. Så ble pakken sendt på nytt og hva som har skjedd denne gangen vet jeg ikke.. Men får iallefall melding fra godeste Siohz om at han har fått tlf fra en som sier han har fått pakken hannes og skulle sende den til han.. Pakken har ikke dukket opp hos han. Jeg aner ikke hvem som har pakken og nr til han som ringte har han rota vekk..

Så nå har han like greit anmeldt meg for svindel..?

Anbefales ikke av meg..

Trodde det var elementert og skrive ned og lagre nr til folk som ringer og sier de har pakken din!

Har forsøkt og finne pakken og ringe nr han trodde hadde den.. ennå ikke funnet den.

har hatt samme probleme jeg og med noen Angels eyes jeg skulle hatt for over ca 1 mnd.han sa han skulle sende de mandag idag men har ikke hørt noe fra han enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så så Bimma for lykta tilsendt i posten imorgen så ingen problem

Nei det er nok ikke noe problem, det er bare tonen du hadde når du skrev... det var bare det :P

Ting skeier ofte fort ut og det er mange som er lei av det her inne. Et forum behøver ikke å bli til et sted for online drittkasting. Vi er da tross alt de fleste her inne voksne mennesker. Var bare det vi mente.

Og selv om noen skriver teite ting, trenger man ikke svare med samme nivå som førstnevnte person ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har god erfaring med:

- bbmw, kjøpte M3 stoler av han, fine stoler og fin handel, han var veldig grei og leverte hjem til meg.

- Azeton, Kjøpte speil av han, rask og grei handel :)

- Bmw_325i_, Kjøpte clutch av han, meget fornøyd.

- oddis, Kjøpte clutch av han også, kjapp og grei handel.

- janerik171187 Kjøpte fjærbein, bremser fremme og speedometer av han, grei handel. :)

Var ingen problemer med noen av de over :) Har så langt bare hatt positiv erfaring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk en kompis til å plukke opp ett stab.stag og speedo for meg mens han var i Stavanger hos EirikViste...

Fikk lov å føre penger over da jeg kom hjem fra jobb.. Nok en gang, hyggelig mann å handle av :) Slår alltid av en bilprat over tlf :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan på alle tenkelige måter anbefale EIRIK VISTE. Kjøpte en motor av han som skulle være bra. Men som så langt fra var i orden. Det er da det er betryggende å kjøpe av seriøse folk, i stedet for å stikke hodet i sanden gjorde han alt som var mulig til å få motoren på stell.

Det har vært en tålmodighets prøve og sene nattetimer ;) Men det ser nå ut til at motoren endelig nærmer seg en god stand. Også en stor takk til kingmalik21

Helt fantastisk bra samarbeid anbefales virkelig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var inne i Oslo og henta Diff av Azeton.

Seriøs og morsom type, som la seg under bilen med en gang og begynte å skru :D

Fikk tilogmed en boks med Fanta Orange mens jeg og dama venta! Haha, koselig kar som jeg bare kan skryte av altså :)

Varmer en kald same og høre det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...