Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

Vil på det varmeste anbefale brukeren leif harald :D

Henger meg på denne !!!

Har i en periode hatt kontakt med Leif Harald på nett, og fått en særdeles god tone med han. Jeg drev å lette etter felger til E30`n, og hadde i utgangspunktet funnet et sett i USA som var ønskelige. Men, grunnet dårlig respons fra forhandler der borte, starta jeg og lete på Ebay.de i stedet! Da sendte Leif meg en link, med et sett felger han mente kanskje kunne være noe for meg.

Felgene falt i smak, og Leif sa seg villig til å ordne frakt osv, hvis jeg vant budrunden! Makan til service!!! 8) Er meget takknemlig for at han sa seg villig til dette.

Har ikke mottatt felgene enda, men siste status er at de er sendt fra selgers adresse :)

Super service, og meget hjelpsom kar !!!

Ti tommler opp for leif harald :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

EDIT: Endret grunnet skrivefeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan anbefale Spruddel. Grei handel, betaling og komminikasjon. Håper du blir fornøyd :)

Kan anbefale DieselVegard også. Kjøpte felger av han. Fikk de sendt fra Trondheim til Oslo. Overførte først nesten hele beløpet, så sendte han felgene og når jeg får de siste felgene om noen dager, så får han restbeløpet :) Virkelig en du kan stole på.

Takk for en fin handel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da legger jeg til bmwnissen, som en meget god og seriøs selger her inne.

Rask handel og levering, produktet stod til forventingen.

Takk

Trodde jeg!!!

Pc'n jeg kjøpte av han funket kun få timer, før den tok kvelden.

Har gjentatte ganger forsøkt å komme i kontakt med selger, for å spore opp "sevice-id" som skulle vært festet på Pc'n, og /eller kjøpskvittering, siden INFOCARE (verkstedet) nå har bekreftet at Hovedkortet har tatt kvelden pga IRRING på hovedkort etter at denne PC'n har vært utsatt for VÆSKE / FUKTIGHET.

Siden dette er en DELL maskin får man ikke bestilt nytt hovedkort til denne PC'n uten enten ett service-id merke hvor det kan bevises at pc'n er kjøpt, eller fremvisning av kjøpskvittering.

Dell mener denne PC'n kan være tyvgods siden en del av id-merkene tydelig var slipt bort. (ett under pluss service-id lappen og to merker på front/lokk)

bmwnissen, får da ett minus fra meg til han svarer på mail eller pm, og vi kommer til enighet i saken

Jeg var innstilt på å kjøpe nytt hovedkort, siden dette riktignok da var noen år gammelt, men når produktet, i følge DELL, trolig kan være tyvgods, og selger unnlater å svare på mailer og PM enda jeg ser her inne at han titt og ofte er på bimmers, så blir jeg mer oppgitt av selger enn pc'n

Dell har noen rutiner som ikke ligner grisen når det gjelder service og delekjøp.

Så nå har pc'n kostet meg 480,- pluss mva og en hel haug med telefonsamtaler til både infocare, dell og andre forhandlerere, i tillegg til kjøps-summen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...