dud3s0n Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 sm0k3d er en plage og handle hos! over 3 uker siden jeg har betalt for deler og enda ikke fått de.. "de skulle vert sendt, skal høre med min mor" ???? håper jeg får tinga mine. men vill ikke anbefale og handle der om det skal ta så lang tid hver gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 negativ erfaring med Ben Are.kjøpte motor av han som skulle være komplett, etter noen uker kom motoren demontert og manglet mye deler. ringt, sms, og sendt pm til han her inne uten hell. har tatt 2 måneder nå, har fått litt, men mangler en del fremdeles. ringte det ikke en bjelle når vedkommende kaller seg "Ben Are" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pitbullblondie Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Masse ros til Jørgen Lie for en hyggelig og bare positiv handel! Jeg kjøpte lykter, som kom godt emballert og er i svært god stand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 betilte en del av Fekzen, fikk varen fort, og det var kjempe service på mail! annbefaler på det sterkeste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Handlet bil av Nytern. Super service og knall kommunikasjon hele veien! Hyggelig kar er han og Thumbs up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mysemannen Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Kjøpte potte av jorg1s1 Svarte fort på PM: Pen pris og pen innpakning, god handel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Takker for en kjapp og smertefri handel med Mysemannen også. Er alt for dårlig til i skrive i denne tråden, glemmer det hver gang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Handlet bil av Nytern. Super service og knall kommunikasjon hele veien! Hyggelig kar er han og Thumbs up! Du valgte den, ja! Visste det var noe kjent... Lag tråd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Måtte handle hehe Kommer nok ingen tråd med det første, gjøre litt med bilen først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 kjøpfte noen interiørdeler av linren ,jeg betalte på forskudd og fikk pakken ikke lenge etterpå! + fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Solgte coilovers til ES , betalte som han skulle, + fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linren Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Akkurat solgt deler til Jimxd og hansuno. Bare positiv opplevelse og + fra meg:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ES Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Positiv handel med Jimxd. Varen var som beskrevet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Hyggelig handel med larsern6, fulgt opp og alt gikk fint for seg! Tommel opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ababil786 Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 solgte diskant til gixxer4fun.. veldig ryddig kjøper! betalte forskudd og ikke noe tull! kan anbefale han! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå