Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

Advarsel om E28_B7_Alpina

Handla 2 framskjermer om han, veldig hyggelig og grei helt til penger var på konto. Ingen framskjermer dukka opp, og har i et halvt år nå fått dumme unskyldninger. Fraråder folk å handle med vedkommende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byttet frontfanger med jakobm5

Sendte min til han og han sendte sin tilbake! Handler lett en gang til med han :)

Sånn det bør være. Hyggelig og problemfritt! :) Har inntrykk av at de fleste her likevel er etterrettelige og seriøse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en S50B30 motor av rarels her på forumet som skulle være nyoverhalt, kun med bøyde ventiler etter regkjede havari like etter ovehalling. Da jeg fikk motoren hjem viste det seg at veiva var skadet og alle lagerene var deffekte etter kun få minutter i gang etter overhalling. var kraftig skade på tapp nummer 6 på veiva. Hele motoren var full av spon innvendig og veiva måtte ny da den hadde vært slipt 0.50mm tidligere.

Kontatket selger og forklarte situsasjonen, og han tok det hele positivt. Vi ble enige om at han skulle betale meg tilbake endel av kjøpesum, og få dager senere var penger på konto! Dette står det respekt av. Ikke alle som er like ærlige!

Tusen takk rarels! Du fortjener skryt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...