Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

Kjøpte noen Zito Titan felger av Slammed.

Bare positivt å si. Sendte felgene samme dagen jeg betalte. De var på døra neste dag. Innpakket og helt nye , fikk også med bolter til alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positiv tilbakemelding til bmw-m535 , kjøpte bremser komplett av han, hentet de som avtalt hos han. Bremsene skulle være i orden men hadde ligget en stund, det viste seg at et stempel hadde satt seg og var rustent. Dette ble tatt opp med selger som med god vilje ville kompensere for dette, vi ble enige og jeg er veldig fornøyd! :)

Takk for handelen :)

Så anbefaler: bmw-m535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alf morten ryen er en useriøs selger. Det var en 320D 2006 80 tusen til salgs. JEg sa jeg kjøpte denne bilen. Han kunne ikke levere bilen før en uke senere, men forlanget at pengene vart ført over idag. Jeg prøvde å si at vi kunne bruke payex eller lignende. Gjikk ikke med på dette. De eneste som funket for han er at jeg overførte penger. Etter mi mening går ikke dette i d hele tatt. De blir det samme som at jeg sender pengene ut i luften. For jeg vet jo ikke om jeg får bilen. Det vart masse meldinger fram og tilbake. Og telefonen tok ikke han. Man kan berre ikke stole på en vildt fremmed og føre over pengene. Noen andre som har sett denne annonsen ? eller hørt noe om han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...