ZhilleN Skrevet Juli 15, 2013 Share Skrevet Juli 15, 2013 Bare positivt og si om Sjøbuse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Juli 16, 2013 Share Skrevet Juli 16, 2013 Jeg var en tur hos Hardtop i går kveld. Virkelig hyggelig kar! Lurte med meg et felgsett + en snik titt på E30'n has. Alt er på stell! Tommel opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Juli 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2013 Tommel opp til "T. Thøgersen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Juli 22, 2013 Share Skrevet Juli 22, 2013 x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juli 22, 2013 Share Skrevet Juli 22, 2013 Virker som det er denne brukeren 'GT123' som har laget ny bruker; Sitat fra s. 204: IKKE kjøp noe av "Gs123". Overførte penger påforhand for noen lister til bilen, men dem dukka aldri opp og skylte på at dama osv hadde kasta sporingslappen.. Meget useriøst, plz! Edit: Det kan selvfølgelig være helt tilfeldig. Mange som har veldig like nick her inne, og Gs123 har også fått en tommel opp tidligere. Så vi får være forsiktig med anklagelser. Jeg var litt kjapp på avtrekkeren, men samtidig er det viktig å "buste" folk som svindler under flere nick. Håper ikke noen tar det personlig. Er bare til å gi beskjed om noe ikke stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Juli 22, 2013 Share Skrevet Juli 22, 2013 xx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJB88 Skrevet Juli 22, 2013 Share Skrevet Juli 22, 2013 To tomler opp for Termin kjøpte en delebil Avtalte med ham i påsken og hentet den i juli. Veldig glad for at det fortsatt finnes pålitelige folk å gjøre avtaler med.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Juli 23, 2013 Share Skrevet Juli 23, 2013 Solgte en vare til Valset. Enkel, rask og ryddig handel! Kan anbefales på det varmeste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juli 23, 2013 Share Skrevet Juli 23, 2013 Har nettopp gjennomført en felghandel med muhle, og kan herved anbefale ham. Takk for pålitelig og effektiv handel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Valset Skrevet Juli 24, 2013 Share Skrevet Juli 24, 2013 Handlet hos evenol anbefaler han på det vameste! sendte varen med engang, ingen problemer å handle med han så handl i vei med han:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juli 24, 2013 Share Skrevet Juli 24, 2013 Virker som det er denne brukeren 'GT123' som har laget ny bruker;Sitat fra s. 204: IKKE kjøp noe av "Gs123". Overførte penger påforhand for noen lister til bilen, men dem dukka aldri opp og skylte på at dama osv hadde kasta sporingslappen.. Meget useriøst, plz! Se der ja, jeg gjorde et kjapt søk, men tenkte ikke på at folk skifter bruker. Håper jævelen koser seg med mine penger i sommer varmen Ingen av dere har kontonummer da? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Juli 24, 2013 Share Skrevet Juli 24, 2013 xxx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet Juli 25, 2013 Share Skrevet Juli 25, 2013 Kan vel og være lurt og ikke handle av ny registrerte brukere. Har brukern bare den ene salgs tråden og ingen andre innlegg bør man vel være litt forsiktig. Sent from my diePhone using telekinetics Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juli 26, 2013 Share Skrevet Juli 26, 2013 Nettopp gjort en handel med howrd. Penger blei overført, pakken sendt samme dag og var strøkent pakka inn Varen var også i henhold til beskrivelsen! Tommel opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet August 1, 2013 Share Skrevet August 1, 2013 Daigzen er en topp selger! Overførte penger til han og han sendte starteren til meg. Of funker som bare D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå