Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

Virker som det er denne brukeren 'GT123' som har laget ny bruker;

Sitat fra s. 204:

IKKE kjøp noe av "Gs123". Overførte penger påforhand for noen lister til bilen, men dem dukka aldri opp og skylte på at dama osv hadde kasta sporingslappen.. Meget useriøst, plz!

Edit: Det kan selvfølgelig være helt tilfeldig. Mange som har veldig like nick her inne, og Gs123 har også fått en tommel opp tidligere. Så vi får være forsiktig med anklagelser. Jeg var litt kjapp på avtrekkeren, men samtidig er det viktig å "buste" folk som svindler under flere nick.

Håper ikke noen tar det personlig. Er bare til å gi beskjed om noe ikke stemmer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To tomler opp for Termin kjøpte en delebil Avtalte med ham i påsken og hentet den i juli. Veldig glad for at det fortsatt finnes pålitelige folk å gjøre avtaler med.! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som det er denne brukeren 'GT123' som har laget ny bruker;

Sitat fra s. 204:

IKKE kjøp noe av "Gs123". Overførte penger påforhand for noen lister til bilen, men dem dukka aldri opp og skylte på at dama osv hadde kasta sporingslappen.. Meget useriøst, plz!

Se der ja, jeg gjorde et kjapt søk, men tenkte ikke på at folk skifter bruker.

Håper jævelen koser seg med mine penger i sommer varmen

Ingen av dere har kontonummer da? ;-)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel og være lurt og ikke handle av ny registrerte brukere. Har brukern bare den ene salgs tråden og ingen andre innlegg bør man vel være litt forsiktig.

Sent from my diePhone using telekinetics

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...