Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

Kan anbefale sammingun og Eirik Viste fra forumet.

Har handlet med Eirik Viste to ganger nå og begge ganger fikk jeg bremser til knallpris og i veldig god stand. Alltid behjelpelig med å gi råd om montering osv.

sammigun har jeg kjøpt motor av sist helg og må si at jeg er veldig fornøyd med handelen. Han hjalp mye med transport og jeg fikk mer enn jeg hadde forventet med på kjøpet. Han husket til og med å ta med deler som jeg hadde glemt å nevne til han og som jeg kom til å trenge ved ombygging av bimmeren min til V8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har vært å handlet en E30 dør av BMW- Marianne og makan til hyggelig dame, med så mye BMW deler, tror jeg ikke fins. :D Om dere trenger noe til BMW av litt eldere årgang, har hun et stort lager fult av det meste. Kjempe gøy å "snoke" rundt i masse deler. Anbefales på det sterkeste å dra en tur til henne. :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handlet linselykter av bmwdriver.

PMet litt frem og tilbake, han holdt de av til lønnen tikket inn.

Presiserte også at de måtte pakkes godt inn, da jeg noen uker i forveien hadde en lite heldig episode der jeg bestilte to linselykter som bare ble pakket i en Smartpost-pakke og sendt...ingen padding inni... :?

bmwdriver brukte vel lokalaviser fra siste halvdel av 2008 til å pakke inn lyktene, så de kom hele og pene frem.

Alt positivt med både han og handelen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke handle med stefanv, kjøpte en midtkonsoll hos han som han solgte for en kompis. fyren virka grei da jeg prata me han, betalte 300 kr på forhånd men ingenting dukka opp. Maste og fikk pm om at pakka var sendt, men har asså blitt svindla for har enda ikke fådd midtkonsollen...

Useriøse folk, ikke svarer han på pm heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...