Gå til innhold

Min E-39 Touring. bimmern er død side 24


Hefner
 Share

Anbefalte innlegg

Da fikk jeg endelig handlet meg en BMW igjen etter flere år med kjipe biler (Opel,Toyota,nissan) uten kjøreglede og design:)

s1qkxw48qr5bk5lgimt5.jpg

Valget falt på en Grå 99Mod 520IA Touring.

Har hatt bilen en uke nå og er vel rimelig bra fornøyd,eneste er at den er lat som fy da :)

Av utstyr mangler det:

Skinn,takluke,nav/tv ellers har den det meste.

Noen som har noen forslag for hva jeg burde gjøre med den for og få den litt mer nice??

Skal senke den litt imorgen 35mm får holde tror jeg ihvertfall i vinter hehe.. nye lys må jeg skaffe meg også etterhvert.

Fikk på vinterhjula her om dagen og det ble jo helt greit det eller hva syns dere??

yp0306kv5zytizb3055q.jpg:roll::roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil du har fått deg:) Tror nok det blir bra bare med en senk som du har tenkt deg. Ser at du allerede har en liten spoiler foran der.

Ellers blir det fint med svarte lister rundt viduer/di på dørene å på fangerne her(Shadowline)

Er fargen fjorgråmetallic?

Få på noen angel eyes lys foran å røde/hvite bak:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil du har fått deg:) Tror nok det blir bra bare med en senk som du har tenkt deg. Ser at du allerede har en liten spoiler foran der.

Ellers blir det fint med svarte lister rundt viduer/di på dørene å på fangerne her(Shadowline)

Er fargen fjorgråmetallic?

Få på noen angel eyes lys foran å røde/hvite bak:)

Ja shadowline hadde vore nice...:)

Fjordgråmetallic?....ja mye mulig det, har jeg ikke sjekket engang,men syns grå kler denne bilen bra pluss at det er ikke så mange av den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med pen bil :D Shadowline blir pent på denne,,,, :wink:

Kunne tenke meg å få på noe likt den frontspoileren du har,,, har du noe data på den :?:

Takk :) har dessverre ikke noe data på frontspoileren men det burde noen andre her vite vel?? er jo et par som er littegranne oppdatert på bmw utstyr her... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snasen farge! Fjern alt som er gult med facelift så er den jo strøken :)

Henger meg på den kommentaren der jeg. Du har valgt en noe uvanlig farge, som faktisk kler bilen veldig bra! Godt valg! :D

Når det gjelder den frontspoileren, er vel det en aerodynamic frontspoiler. Fåes f.eks. hos GS Bildeler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for gode tilbakemeldinger.

Fikk senket bilen i går og ble jo bra fornøyd med det,nesten litt for lav? nei syns det ble perfekt jeg. legger ved et bilde.Var litt skjelven på hånda (helgefylla nærmet seg hehe) så ikke best kvalitet på bildet.

tstn2hyx6dp2m6hlwnsr.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin E39 Touring dette, og det er en av de fineste modellen BMW noen gang har produsert mener nå jeg 8) .

F.eks så er jo disse lyktene en "nødvendig" oppgradering. Selger er også aktiv medlem av bimmers. M-tech fangere er også alltid en innetier på E39.

Lykke til videre med bilen og oppgraderinger, og hold oss oppdatert her :P .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin E39 Touring dette, og det er en av de fineste modellen BMW noen gang har produsert mener nå jeg 8) .

F.eks så er jo disse lyktene en "nødvendig" oppgradering. Selger er også aktiv medlem av bimmers. M-tech fangere er også alltid en innetier på E39.

Lykke til videre med bilen og oppgraderinger, og hold oss oppdatert her :P .

Ja jeg må få meg de nye lyktene rundt om Steffan men det gidder jeg ikke kødde med nå i vinter,må bli til våren evt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Takker. Sitter bare og rister etter lysta på nye lykter... hvor kjøper man det billigst og best da. 7500,- på døra fra koed.dk? syns ikke det var noe billig?... xenon lys har jeg på bilen nå så må ha lykter som passer til det.

Kanskje lurest og vente til våren nå så slipper en steinsprut osv.....

gummimatter skulle jeg også hatt. 700kr på schmiedmann sa han på tlf men står noe annet på hjemmesiden deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...