Frode D Skrevet August 19, 2009 Forfatter Share Skrevet August 19, 2009 Tror ikke det nei.. Har ikke kjørt bilen min før i syvtiden i kveld.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet August 19, 2009 Share Skrevet August 19, 2009 Tror ikke det nei.. Har ikke kjørt bilen min før i syvtiden i kveld.. Okei, ligna veldig på din ihvertfall. samme farge, facelift og mtech Har ikke lagt merke til felger derfor jeg ikke såg helt om det var din.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 19, 2009 Forfatter Share Skrevet August 19, 2009 Merkelig, går en touring her i Os med samme farge, facelift og m-tech men har ikke sett noe coupé.. __________________ Fikk montert xenon i grøft idag så er bare å få fingen ut og montere Angel Eyes også tenker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Merkelig, går en touring her i Os med samme farge, facelift og m-tech men har ikke sett noe coupé.. Tror ikke den er fra Os da? for jeg møtte han rett etter nesttun mot os liksom. Der den "skarpe" svingen er liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 20, 2009 Forfatter Share Skrevet August 20, 2009 Aner ikke, har bare sett den på Os før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 26, 2009 Forfatter Share Skrevet August 26, 2009 Har fått montert tonede LED sideblinklys, CCFL Angel Eyes, tona blinlysglassene og lakkert bakgrunnene sort matt Men, den 4. ringen funket selvfølgelig ikke etter jeg monterte.. Gjorde det før. Samt at ene ballasten til xenon i grøft er ødelagt så har ikke vert helt heldig med det.. Uansett, her er to dårlige bilder av hvordan det ble. Kun to ringer som lyser fåreløpig siden den ene ikke funker: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 8, 2009 Forfatter Share Skrevet September 8, 2009 Liten update her. Bilen har vert inne hos Jæger BMW og fått ny bakluke da det var en rustboble i den gamle. Samt byttet dørpakningen + sensor på passasjersiden (sykt dyre deler!). Hadde også trøbbel med venstre kjørelys og adaptive kjørelys etter at lyktene var demontert, så de sjekket over dette også - de mente lysmodulen var ødelagt (noe som kunne vert riktig). Men når de skulle ha nesten 5500 for å bytte den lot jeg det vente litt. Og siden jeg hadde feilsøkt litt selv fra før og fått høyre lykt til å virke på venstre tilkobling skjønte jeg ikke hvordan lysmodulen skulle være ødelagt. Så idag prøvde jeg å koble av batteriet i litt over en time. Og joda, nå virker alle lysene som de skal igjen Er så glad for at alt fungerer igjen! Fikk også nye ringer i posten forleden så nå er alt montert. De er ikke like blå som på bildene, men helt hvite: Fant noen skikkelig stilige originale carbon-splittere til fronten også idag så håper å ha de over helgen Et bilde av de på en annen bil: Kjøpte jo xenon-kit til grøftelys på ebay og men de varte i 3 dager så nå kjøpte jeg like godt GS sine 5000k halogenpærer (som fungerer ok). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 Liten update her. Bilen har vert inne hos Jæger BMW og fått ny bakluke da det var en rustboble i den gamle. Samt byttet dørpakningen + sensor på passasjersiden (sykt dyre deler!). Hadde også trøbbel med venstre kjørelys og adaptive kjørelys etter at lyktene var demontert, så de sjekket over dette også - de mente lysmodulen var ødelagt (noe som kunne vert riktig). Men når de skulle ha nesten 5500 for å bytte den lot jeg det vente litt. Og siden jeg hadde feilsøkt litt selv fra før og fått høyre lykt til å virke på venstre tilkobling skjønte jeg ikke hvordan lysmodulen skulle være ødelagt. Så idag prøvde jeg å koble av batteriet i litt over en time. Og joda, nå virker alle lysene som de skal igjen Er så glad for at alt fungerer igjen! Fikk også nye ringer i posten forleden så nå er alt montert. De er ikke like blå som på bildene, men helt hvite: Fant noen skikkelig stilige originale carbon-splittere til fronten også idag så håper å ha de over helgen Et bilde av de på en annen bil: Kjøpte jo xenon-kit til grøftelys på ebay og men de varte i 3 dager så nå kjøpte jeg like godt GS sine 5000k halogenpærer (som fungerer ok). Flott og morsom bil du har! Jeg misunner fargen jeg.. synes dette er litt kulere og litt mer sjelden enn sølv.. Men de felgene på det nederste bildet, hvilke felg er det? De var dritkule! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 Ser ut som schmidt felger av noe slag i hvertfall (tror jeg da) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 Schmidt Phantom line Ble veldig pent med ringene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 Schmidt Phantom line Ble veldig pent med ringene Hvem selger det i Norge? Evt replika.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 8, 2009 Forfatter Share Skrevet September 8, 2009 Takker, fargen er rimelig spesiell ja! www.quality-autoimport.no selger Schmidt, men la nå tråden om bilen min være om bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Takker, fargen er rimelig spesiell ja!www.quality-autoimport.no selger Schmidt, men la nå tråden om bilen min være om bilen Okey, takk for tipset. Du skriver Special Edition, hva gjør bilen din til en special edition ? Edit: (Btw, jeg var innom quality-import, de hadde ikke den modellen, eller noe lignende) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 9, 2009 Forfatter Share Skrevet September 9, 2009 Det kan være de kan skaffe de felgene om du ringer til de eller sender mail Special Edition er vel noe han som bestilte bilen fikk ordnet. Tror det er pga interiøret som er meget spesielt. Har nesten et helt A4 ark med Individual opplysninger om interiøret. Mulig det har noe med fargen på lakken også, har ikke sett mangen av den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 15, 2009 Forfatter Share Skrevet September 15, 2009 Fikk endelig tak i originale carbon splittere til bilen (svindyre!).. Men er meget fornøyd med resultatet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg