Gå til innhold

'05 E46 320cd M-tech II Stratusgrau *Solgt, kan stenges*

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 377
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Merkelig, går en touring her i Os med samme farge, facelift og m-tech men har ikke sett noe coupé..

Fikk montert xenon i grøft idag så er bare å få fingen ut og montere Angel Eyes også tenker jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått montert tonede LED sideblinklys, CCFL Angel Eyes, tona blinlysglassene og lakkert bakgrunnene sort matt :)

Men, den 4. ringen funket selvfølgelig ikke etter jeg monterte.. Gjorde det før. Samt at ene ballasten til xenon i grøft er ødelagt så har ikke vert helt heldig med det.. Uansett, her er to dårlige bilder av hvordan det ble.

DSC_1144.jpg

Kun to ringer som lyser fåreløpig siden den ene ikke funker:

DSC_1148.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Liten update her. Bilen har vert inne hos Jæger BMW og fått ny bakluke da det var en rustboble i den gamle. Samt byttet dørpakningen + sensor på passasjersiden (sykt dyre deler!).

Hadde også trøbbel med venstre kjørelys og adaptive kjørelys etter at lyktene var demontert, så de sjekket over dette også - de mente lysmodulen var ødelagt (noe som kunne vert riktig). Men når de skulle ha nesten 5500 for å bytte den lot jeg det vente litt. Og siden jeg hadde feilsøkt litt selv fra før og fått høyre lykt til å virke på venstre tilkobling skjønte jeg ikke hvordan lysmodulen skulle være ødelagt. Så idag prøvde jeg å koble av batteriet i litt over en time. Og joda, nå virker alle lysene som de skal igjen :D Er så glad for at alt fungerer igjen!

Fikk også nye ringer i posten forleden så nå er alt montert. De er ikke like blå som på bildene, men helt hvite:

DSC_1184Skjermopplsning.jpg

DSC_1185Skjermopplsning.jpg

DSC_1191Skjermopplsning.jpg

DSC_1194Skjermopplsning.jpg

Fant noen skikkelig stilige originale carbon-splittere til fronten også idag så håper å ha de over helgen :) Et bilde av de på en annen bil:

x3vgse9y.jpg

Kjøpte jo xenon-kit til grøftelys på ebay og men de varte i 3 dager så nå kjøpte jeg like godt GS sine 5000k halogenpærer (som fungerer ok).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten update her. Bilen har vert inne hos Jæger BMW og fått ny bakluke da det var en rustboble i den gamle. Samt byttet dørpakningen + sensor på passasjersiden (sykt dyre deler!).

Hadde også trøbbel med venstre kjørelys og adaptive kjørelys etter at lyktene var demontert, så de sjekket over dette også - de mente lysmodulen var ødelagt (noe som kunne vert riktig). Men når de skulle ha nesten 5500 for å bytte den lot jeg det vente litt. Og siden jeg hadde feilsøkt litt selv fra før og fått høyre lykt til å virke på venstre tilkobling skjønte jeg ikke hvordan lysmodulen skulle være ødelagt. Så idag prøvde jeg å koble av batteriet i litt over en time. Og joda, nå virker alle lysene som de skal igjen :D Er så glad for at alt fungerer igjen!

Fikk også nye ringer i posten forleden så nå er alt montert. De er ikke like blå som på bildene, men helt hvite:

DSC_1184Skjermopplsning.jpg

DSC_1185Skjermopplsning.jpg

DSC_1191Skjermopplsning.jpg

DSC_1194Skjermopplsning.jpg

Fant noen skikkelig stilige originale carbon-splittere til fronten også idag så håper å ha de over helgen :) Et bilde av de på en annen bil:

x3vgse9y.jpg

Kjøpte jo xenon-kit til grøftelys på ebay og men de varte i 3 dager så nå kjøpte jeg like godt GS sine 5000k halogenpærer (som fungerer ok).

Flott og morsom bil du har!

Jeg misunner fargen jeg.. synes dette er litt kulere og litt mer sjelden enn sølv..

Men de felgene på det nederste bildet, hvilke felg er det? De var dritkule!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker, fargen er rimelig spesiell ja!

www.quality-autoimport.no selger Schmidt, men la nå tråden om bilen min være om bilen ;)

Okey, takk for tipset.

Du skriver Special Edition, hva gjør bilen din til en special edition ?

Edit: (Btw, jeg var innom quality-import, de hadde ikke den modellen, eller noe lignende)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være de kan skaffe de felgene om du ringer til de eller sender mail ;)

Special Edition er vel noe han som bestilte bilen fikk ordnet. Tror det er pga interiøret som er meget spesielt. Har nesten et helt A4 ark med Individual opplysninger om interiøret. Mulig det har noe med fargen på lakken også, har ikke sett mangen av den.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...