KimVolle Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Hei;) tenkte jeg skulde lage en show-off tråd av bilen min kjøpte den so å si orginal i jula en gang.. uten om m5 optik. legger ut bilder hvordan bilen var nor jeg kjøpte den og hvordan den ser ut idag:) er ca 90% fornøyd med bilen. er litt små div ijen så er den 100% etter mitt syn:) Sann va bilen nor jeg kjøpte den Litt kjedli etter mitt syn. men det vart jort noe med:) Også kom ny felgene i hus Så vart det svarte lister og hjelle. og felgene fekk dekk samme dag:D Synst bilen blei allllt før høy med felgene så då vart de kjøpt justerbart og noen dager etterpå kom de å bilen blei sjåandes ut sann : kommentarer er altid kjekt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Flott bil.. Hvor mye senk har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimVolle Skrevet April 6, 2011 Forfatter Share Skrevet April 6, 2011 TakkTakk:) Hvor mye de er senket er jeg ikke sikker på. Men har FK Highsport justerpart og har et par gjenger ijen og stille ned:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Fin bil, og fete felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevoo987 Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 At du tørr å ha så mye senk, hallo vi bor i Norge.. veiene våre er vulkaner... tragisk men sant Pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Definitivt lav! Ble veldig bra med hjulene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimVolle Skrevet April 7, 2011 Forfatter Share Skrevet April 7, 2011 TakkTakk:) Veiene her er ikke so alt før gale. litt håle her å der. men berre å svinge unda... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 DEG LIKER JEG! ;D Pen bil, pene felger ooooog pen senk Hadde 7'ern så lavt ifjor (se bilder i link), men skal inrømme at det var et helvette og kjøre med;P alle veiene blir jo til hinderløyper ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimVolle Skrevet April 7, 2011 Forfatter Share Skrevet April 7, 2011 DEG LIKER JEG! ;DPen bil, pene felger ooooog pen senk Hadde 7'ern så lavt ifjor (se bilder i link), men skal inrømme at det var et helvette og kjøre med;P alle veiene blir jo til hinderløyper ^^, hoho;) grom 7`er!!! synst de ikke er så jevligt å kjøre med jeg:) er einaste leide av hoppingen:P Men man jo lide før sjønnheten:) skal stille ned resten nor telehie begynder å ji seg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Feit bil, feite felger, feit senk:) eneste du mangler nå er facelift lykter:) gjærne amrikanske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 Power Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 ser godt ut god og lav ivertfall du har ikke vurdert shadowline/m5 lister på dørene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 Power Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Tror de har svarte DE lykter på schmiedmann til e39 preface de hadde det før ivertfall..hadde gjort susen! sånn ser de ut: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimVolle Skrevet April 7, 2011 Forfatter Share Skrevet April 7, 2011 Feit bil, feite felger, feit senk:)eneste du mangler nå er facelift lykter:) gjærne amrikanske Takktakk;) ja nye lykter er i ønskelista:P! og lippe.vipp.bakrutesenkar.xenon og nye skilt... så om noen har noe av de og vil selge de. så PM! har du bilde av amrikanske lykter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimVolle Skrevet April 7, 2011 Forfatter Share Skrevet April 7, 2011 Tror de har svarte DE lykter på schmiedmann til e39 prefacede hadde det før ivertfall..hadde gjort susen! sånn ser de ut: dissa lyktene var råå! må sjå om jeg finner noen som selger dem.. Tror dem hadde jort susen jaa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Jøss, dette gikk raskt, og ikke minst i riktig retning !!! Ble råbra senk, og liker stilen Fatter ikke hvorfor mange reagerer når folk senker bilene såpass.. Som du sier, er bare å svinge unna de værste dumpene, og JA, man må lide for skjønnheten... Og man kan gjerne lide mye!! Pass på at det ikke blir for mye senk med tanke på utseende da, om du justerer enda mere ned Ingen problemer med sving foran med såpass senk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå