Blokkis Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 Hei! Har da endelig fått kjøpt meg en E30. Alltid hatt sansen for disse bilene så da fant jeg en orginal 325I Bilen blir en full prosjekt bil, så når jeg er ferdig med den kommer den vel bare til å bli brukt når været tilltater det Jeg er heller ingen bilmekaniker, så litt tips og triks fremover blir jeg veldig glad for Bilen ble bygget i 1986 og den fikk da to dører og tak luke Er en del rust her og der, så kommer nok til å bli god venn med sveiseapparatet etterhvert Noe el feil på bilen her og der, og en del småtterier. Planene for bilen nå i første omgang er: Fjerne all rust Hellakkere gå over bilen teknisk M tech 1 eller 2 sikler litt på bbs Rs felger Som sagt, bare å komme med innspill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blokkis Skrevet November 21, 2011 Forfatter Share Skrevet November 21, 2011 Da har jeg fått tatt ut interiør og gulvteppe, og fant 4 fine rusthull, som forventa Så skal vel i første omgang få sveisa opp gulvet på nytt igjen. Noen som veit om man får kjøpt gulv til E30? Eller er det like greit å lage til delene selv? Litt dårlig bilder, skal ta bedre neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 Hvilken farge er dette? Er vell greit å bare lage gulvdelene selv vist det bare er små hull Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 Ja, tror det er like greit å lage delene selv! Jeg kjenner forrige eier av bilen... ! Hyggelig at den blir gjort noe med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...