Blokkis Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 Hei! Har da endelig fått kjøpt meg en E30. Alltid hatt sansen for disse bilene så da fant jeg en orginal 325I Bilen blir en full prosjekt bil, så når jeg er ferdig med den kommer den vel bare til å bli brukt når været tilltater det Jeg er heller ingen bilmekaniker, så litt tips og triks fremover blir jeg veldig glad for Bilen ble bygget i 1986 og den fikk da to dører og tak luke Er en del rust her og der, så kommer nok til å bli god venn med sveiseapparatet etterhvert Noe el feil på bilen her og der, og en del småtterier. Planene for bilen nå i første omgang er: Fjerne all rust Hellakkere gå over bilen teknisk M tech 1 eller 2 sikler litt på bbs Rs felger Som sagt, bare å komme med innspill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blokkis Skrevet November 21, 2011 Forfatter Share Skrevet November 21, 2011 Da har jeg fått tatt ut interiør og gulvteppe, og fant 4 fine rusthull, som forventa Så skal vel i første omgang få sveisa opp gulvet på nytt igjen. Noen som veit om man får kjøpt gulv til E30? Eller er det like greit å lage til delene selv? Litt dårlig bilder, skal ta bedre neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 Hvilken farge er dette? Er vell greit å bare lage gulvdelene selv vist det bare er små hull Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 Ja, tror det er like greit å lage delene selv! Jeg kjenner forrige eier av bilen... ! Hyggelig at den blir gjort noe med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blokkis Skrevet November 21, 2011 Forfatter Share Skrevet November 21, 2011 Trur fargen heter arktisblå, men husker ikke. Skal sjekke det opp ahaa, morro å treffe på gamle bekjente av denne bilen en e30 er jo en gammel klassikker så er jo synd å la en sånn ruste bort Blir nok å dra å kjøpe seg noen stål plater ja hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 Han hadde også planer, men det stoppa seg vel litt. Tror du fikk denne billig hvis det ikke er mye mer rust! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blokkis Skrevet November 21, 2011 Forfatter Share Skrevet November 21, 2011 Han sa så ja var litt lei av å selge den trur jeg foeløbig er jeg fornøyd med prisen ja det som jeg har funnet av rust er i gulvet, hjulbuer bak, litt ved demper tårnet i motorrommet, litt i kanal og bagasje rom. Klart er jo en del jobb, men blir vel vært det bare å følge med fremover. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toralfen Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 Dette blir bra, stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tzrkriss Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 Arctisblau, 045 er fargen:)Lykke til med prosjektet,liker planene dine for de er ganske like det mine planer var for bilen også men som aldri ble noe av.håper du får til det jeg ikke fikk til!:)får er er en veldig pen bil egentlig:) Hva var det med motorn?leste at du hadde problemer med den? Lykke til og stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blokkis Skrevet November 21, 2011 Forfatter Share Skrevet November 21, 2011 Takktakk du får følge med håper jeg får en bil ut av denne her er jo som sagt en gammel klassiker Men er jo en del rust så spørs når den blir klar får ta tiden til hjelp Motoren er det nok bare nytt batteri som hjelper, har bestillt nytt pakningsett og litt småstæsj så overhaler den nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janthomas Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 lekker farge! gratulerer med artig bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=31935803 Bare å kjøpe Arne ( liker at det er kommet en BMW i væærste igjen og ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blokkis Skrevet November 23, 2011 Forfatter Share Skrevet November 23, 2011 Helt klart Magnus Den blir nok skodd med sånne med tiden, men som du godt veit ( siden vi deler verksted ) så har jeg et par andre ting og rydde opp i først hehe Som sagt, Bmw er tingen væærste klarer seg ikke uten en bimmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blokkis Skrevet November 27, 2011 Forfatter Share Skrevet November 27, 2011 Har nå fått ribba bilen ganske mye tenkte å begynne å titte litt på rustbehandlinga og sveisinga til uka. Er det noen som veit hvordan hele hjulbuer og skjemer osv er fra koed? Da tenker jeg på passform osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 Kjøpte på mekonomen til min. Den var fin. Hjulbue altså. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå