Gå til innhold

chiptuning 520d f11?


trond67
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

BMW forhandleren her hjemme monterte chip på bilen min da den hadde gått ca 5000km chipen kommer fra dte systems

http://www.chiptuning.com/car-config-se ... F10,%20F11)%20(01.2010-...)&no_cache=1

Jeg er fornøyd med den, ble merkbar effektøkning i bilen...

Har hatt chip fra de på 2 andre biler også og aldri noe tull :-)

Takker for tipset. Den så meget lovende ut :D

Merket du at drivstofforbruk gikk ned også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for tipset. Rart det der med power, men mye vil gjerne ha mer;)

Har fått lest meg litt opp på div tråder her inne også nå da så jeg regner med at tuning box er vegen å gå.

Hvor i guds navn har du lest at Tuningbox er vegen og gå? Tuning box er noe du skal styre unna, ren idioti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs om du må ringe med dem å høre, det lå heller ikke noe chip til 525d på nettet da jeg skulle ha, men forhandleren snakka med dem og de hadde det....

Det dere snakker om her er ikke noen "chip", men en Tuningbox. Som igjen ikke kan sammenlignes med en skikkelig omprogrammering ala ESS\Hartge.

Ville ALDRI montert noe slikt på en så dyr moderne diesel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

omprogrammering er ikke mulig på denne bilen enda uten å fysisk åpne den originale styreenheten på bilen, når det blir mulig å programmere via diagnose stikk skal jeg gjøre det men inntil det er mulig så går jeg for dette.....

klart at omprogrammering hadde hvert det beste!

det tok vel 2-3 år før det ble mulig på E60 også, så det blir vel snart mulig på F10/F11 skulle jeg tro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du hørt med ESS om tidsperspektiv? :)

jeg har nok ikke det, det er over ett år siden jeg sjekka dette!

mulig det allerede er i orden men det var mye usikkerhet om dette da jeg kjøpte bilen, dersom bilen sto online på service kunne fabrikken i tyskland se at det var tuklet med styreenhet, og ved software oppdatering ble eventuell programmering sletta.....

har ikke tenkt noe mer på dette før nå da jeg har hvert fornøyd med den boksen som er montert, jeg tenkte også at ettersom det var bmw forhandleren her som bestilte og monterte boksen så går de vel god for at det er et ok produkt eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...