hamansen Skrevet Februar 5, 2012 Skrevet Februar 5, 2012 Skal å kikke på en 97mod 528IA med 220"km på telleren.. Er det noe spesielt jeg bør kikke på/spørre om?
kabeldeigen Skrevet Februar 5, 2012 Skrevet Februar 5, 2012 http://www.autopower.se/Guider/Begagnatguiden/E39/
hamansen Skrevet Februar 5, 2012 Forfatter Skrevet Februar 5, 2012 http://www.autopower.se/Guider/Begagnatguiden/E39/ Genialt, takker så meget
Gravstein Skrevet Februar 5, 2012 Skrevet Februar 5, 2012 Vanligste tingene som begynner å feile er servo pumpa og det elektriske kan være trøblete på enkelte modeller. Er stor fornøyd med min som er ombygd til 528
kabeldeigen Skrevet Februar 5, 2012 Skrevet Februar 5, 2012 http://www.autopower.se/Guider/Begagnatguiden/E39/ Genialt, takker så meget
Hollabaloo Skrevet Februar 5, 2012 Skrevet Februar 5, 2012 Burde ikke følgende punkter vært med i den guiden? - veivhusventilasjon som tetter seg - dørpakninger til støymatte bak dørbekledning som løsner med påfølgende vannlekkasje ved mye nedbør eller bruk av høyttrykkspyler/vaskeautomat. - slitte foringer og stag. Spesielt utsatt: - FORAN: casterstagforinger, kyllingbein/stabstag, stabstagforinger - BAK: knirkeforinger - AC-vifte foran radiator med nedsatt effekt p.g.a. defekte motstander.
dag sverre lange Skrevet Februar 5, 2012 Skrevet Februar 5, 2012 Nettopp kjøpt meg en sen 99 model 528 med liten mangellapp... er kjempefornøyd går som en drøm, masse krefter og leke med men bruker litt fuel.... Det koster og være kar
Evenol Skrevet Februar 5, 2012 Skrevet Februar 5, 2012 Rust i dører, hjulbuer, panser & bagasjelokk/luke er veldig vanlig.
Mariuse34 Skrevet Februar 5, 2012 Skrevet Februar 5, 2012 hei, Jeg kjøpte min e39 ifjor. en 99 523iat. Et par ting jeg har merket meg, også mens jeg ser på bil med en kompis nå som vil ha seg e39. De bilene som har blitt tatt godt vare på er ofte ganske bra. Er bilen neglisjert så forfaller de kjapt. Be derfor om servicehistorikk og hvilke slitedeler som er byttet. En e39 som har gått over 220 kan fort ha byttet mye greie slitedeler om eier er ordentlig. På min ferd fra 164 til 186 har jeg byttet alle reimer, alle dempere, batteri, olje, radiator, luftbelger bak og jeg skal bytte hjullager og bærearmer til helgen. Har og byttet bremser. Mye av dette er slitedeler som byttes mellom 150 og 200. Se etter oljesvetting rundt toppen. Når du kjører med bilen så sjekk hvordan girkassen slår inn. Altså, hvor fort den går i gir på D og R. Det skal ikke være slag eller dunk her. Sjekk også nevnte bakluke godt. Ellers ville jeg kjørt bilen en tur. rundt 110 skal det ikke være vibrasjoner. Det skal heller ikke være noe vibrasjoner etc under nedbremsing. Prøv også å bremse med bilen mens bilen står nesten stille i nedoverbakke. Noen får en rar vibrasjon der og.
Lars89 Skrevet Februar 5, 2012 Skrevet Februar 5, 2012 Litt skummel km-stand for automatkassa det der. Spør om det er blitt utført oljebytte/vedlikehold på den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå